De enige echte bosnimf!!!

Dan maar even hooikoorts oplopen en jeuk aan mijn peuk ;-))

@Bt hij begint weer he weer met jenni hij kan het niet laten wij houden ons mond en nu dit weer.....straks weer die fiets natuurlijk....

Precies Pikkie, wij zijn stil en hij blijft er over doorgaan, dit ondanks het feit dat ik van Big-Henk al een veel fijnere gekregen heb.:sex:
Maar geheid komt straks die fiets ook weer, dan hebben wij het dus niet gedaan.

Hij is nog niet van ons af, wij griffen dat is ons lange-termijn geheugen en we krijgen hem er t.z.t. nog wel voor.;)

Juist BT we laten ons niet uit onze tent lokken er komt een dag dat de fiets voor je deur staat geloof me de druk zal enorm worden opgevoerd hoefen wij niks voor te doen...

Maar geheid komt straks die fiets ook weer, dan hebben wij het dus niet gedaan.
Ik weet het niet meer, zijn jullie nu een spelletje Black Tiger Bicycle Poker aan het spelen?
Juist BT we laten ons niet uit onze tent lokken er komt een dag dat de fiets voor je deur staat geloof me de druk zal enorm worden opgevoerd hoefen wij niks voor te doen...
Want ik kwam namelijk dit spel tegen op het net, heeft dit spel nu iets met fietsen te maken of is het echte Black Tiger Poker wat er gespeelt wordt?? :biggrin:

Kijk Big-Henk door sommige hier op het board wordt niet netjes poker gespeeld, en soms wordt er hoog ingezet, wat weer leid tot felle discussies, wij BT en Ik hielden ons rustig we maakten geen opmerkingen meer omtrent de bewuste fiets van BT welke hij NOOIT heeft gekregen maar iedere keer komt er hier een op board die ze nodig de wonden weer moet openmaken.Met de bovenstaande dame in kwestie...zodoende gaan we nu over tot wat hardere maatregelen...

Pikkie je doet maar, wij hier zijn nog op zoek naar vers BBQ-vlees.

Big-Henk, ik kan maar 1 ding zeggen; IJZERSTERK!!! :biggrin:

en dan de kleur van het kaartenspel kan ook niet beter

NEGATIEF

hahahhahhaha

Nja het maakt mij allemaal niet zoveel uit, positief of negatief, ben al lang geëerd dat ze van mij nu zelfs al een kaartspel gemaakt hebben.:biggrin:

@Freggel1: Freggels passen ook prima op de bbq hoor!;)

Pas maar op met de komende BBQ.... :biggrin:

Jenni zal er bij zijn... :sex: om 'snachts te spoken.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan