He he, ben ik ook weer eens op het board, is het Freggel BBQ draadje gesloten 
Zoals al geschreven waren er wat minder deelnemers als normaal, maar het was wel heel gezellig.
Die maat van Boets is me er ook een
maar geef hem wat te drinken, dan is wel ok 
We hebben de laatste jaren ook steeds mazzel met het weer, jammer alleen dat die Freggel grot zo achtelijk ver rijden is! Gelukkig ging de terugweg veel sneller als de heenweg, en was ik voor het licht werd al thuis
.
@ Bert, jammer dat je er niet bij kon zijn, hopelijk gaat het weer beter met je knie.
@ Blokker, volgend jaar spreken we weer af, gelukkig gaat het bij jouw weer de goede kant op.
@ Freggel, bedankt voor de goede zorgen.
@ Boets, ik zie je in september (hoop ik) en doe je maat de groeten.
@ fweber, volgende keer je andere horloge mee, kan ik hem even bewonderen.
@ The Stig, bedankt voor het bakken, je kan het (bijna) net zo goed als Blokker.
@ nummer10, (waar slaat die naam eigenlijk op?) tot januari
Zoals al geschreven waren er wat minder deelnemers als normaal, maar het was wel heel gezellig.
Die maat van Boets is me er ook een

We hebben de laatste jaren ook steeds mazzel met het weer, jammer alleen dat die Freggel grot zo achtelijk ver rijden is! Gelukkig ging de terugweg veel sneller als de heenweg, en was ik voor het licht werd al thuis

@ Bert, jammer dat je er niet bij kon zijn, hopelijk gaat het weer beter met je knie.
@ Blokker, volgend jaar spreken we weer af, gelukkig gaat het bij jouw weer de goede kant op.
@ Freggel, bedankt voor de goede zorgen.
@ Boets, ik zie je in september (hoop ik) en doe je maat de groeten.
@ fweber, volgende keer je andere horloge mee, kan ik hem even bewonderen.
@ The Stig, bedankt voor het bakken, je kan het (bijna) net zo goed als Blokker.
@ nummer10, (waar slaat die naam eigenlijk op?) tot januari