De moeite waard.

bert50

Addicted Member
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
1.440
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ja ik denk dat er nu een aantal mensen zijn die volop bezig zijn met het downloaden van films.

Eigelijk is daar niets mis mee, maar er wordt wel eens gevraagd, welke film is nu een aanrader.

Nu wil ik er een noemwn, het is geen film maar een documentaire, met de naam "911 in Plane Site".
Het gaat over het ontleden van de beelden die allemaal getoond zijin, bij de diverse news zenders.

Maar als jullie deze gezien hebben denk ik dat jullie er een andere kijk op krijgen.

Penthagon en een vliegtuig heb ik nooit gelooft, maar waren het passensiers vliegtuigen die de WTC binnen vlogen??


Jongens kijk en huiver, een documentaire die misschien jou ook een andere kijk geeft op het gebeuren.

Groetjes Bert
 
Is dat een film??? Nee net zoals je zegt een Documantaire...

kijk als je naar de fictie kijkt, iets wat zo zou kunnen zijn, dat Bush alle binladens naar huis stuurt naar de aanslag, dan zou het een film kunnen zijn.....

Want fictief, maar tevens ook mooi, is deze DOCU wel...;)

Een echte aanrader is het zeker, maar zo zijn er meer als je van docu's houdt, neem nu "march of the pinguens' ik heb hem nog niet gekeken maar hij staat er wel bij.

Maar zo heb je @Bert50 ook films die in de buurt van de waarheid komen, ikzelf vindt daar "Greenstreet hooligans' een erg goed en mooi voorbeeld van, in deze film/docu kom ik mezelf toch weer en beetje tegen. ;)

maar zo brengt mij dit "draadje" mij al weer meteen tot een serie uit vervlogen tijd die daar ook over ging:

allemaal tuig ( wie kent hem nog?)
 
Ik heb die docu ook gezien. Er worden wel wat zaken naar boven gehaald waar men wel eens verder over na kan denken.
Zo had men kunnen weten dat er aanslagen zouden worden gepleegd en ook middels vliegtuigen.
Het waren echter wel gewoon passagiersvliegtuigen en het waren er 4, misschien zelfs 5.
2 stuks voor de torens, eentje voor het Pentagon en eentje voor het Witte Huis, deze laatste is door ingrijpen van de passagiers neergestort. Ook daar heb ik een betrouwbare docu over gezien die het geheel nagedaan heeft, incl. geluiden van personen die vanuit het vliegtuig gebeld hebben, de zwarte doos etc.

Maar deze docu geeft in elk geval wel een andere kijk op de zaken en maakt ook duidelijk dat bepaalde zaken toch te verwachten waren en er slecht gecommuniceerd is geworden tussen de verschillende diensten onderling.
 
Slecht gecommuniceerd, dat kun je wel zeggen ja bt!
Ik heb ook wat docu's erover gezien intussen.
Het is steeds weer de tunnelvisie bij de diensten (net als hier), de stammenoorlog tussen diensten (net als hier), en de individuele carri?re drang binnen de diensten (net als hier).
Helaas heeft dat vele slachtoffers gekost!
En dat het hun na pearl harbor op eigen continent nog een keer zou gebeuren had ik echt niet verwacht.
Hier begint het intussen ook echt de spuigaten uit te lopen met nu de aanval op de advokaten van verdachten door ze openbaar onbewezen zwart te maken. Een bekend psychologisch trukje.
We zullen zien, ze hebben een grote uitgekozen deze keer.
Grtz.
 
Yep, niet alleen een grote uitgekozen, maar ook nog een manier waarop je geheid problemen kunt verwachten met de rest van de betere straf-advokaten die ook al aangegeven hebben dat zoiets gewoonweg niet kan.
Oftewel justitie zal met bewijzen moeten komen en hem als verdachte aanwijzen, zoniet kun je op je vingers uittellen dat er een schadeclaim komt die niet bepaald zacht zal zijn.

Justitie heeft al eerder op deze manier zakenmensen kapot gemaakt die ze niets bewijzen konden. Volgens mij zijn ze nu wat te ver gegaan.

Overigens had ik wel een aanval in eigen land verwacht v.w.b. de States, alleen had ik nooit vermoed dat het op deze manier zou zijn, ik had eerder gedacht aan een nieuwe bomaanslag a la tradecentrum zoals deze eerder was gebeurd, alleen dan misschien ergens anders.
Dit ging dacht ik ook wel ieders verwachtingen te boven.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan