De Nederlandse Staatsloterij?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Weer is de zgn Jackpot op 1 vijfje gevallen???

Men zou toch deze keer door blijven treken tot h??l de jackpot eruit was?

Ik stop iig met automatisch meespelen...

Nee dat is net zo vriend.
Dus blijf ik elke maand 5 1/5 straatjes kopen.
De hoofd prijs is nu in Noord-Brabant gevallen, nou niet bij mij.

Ik vind al dat commentaar zwaar overdreven.
Als je een vijfde lot koopt, dan weet je van tevoren dat je van alle genoemde winsten 1/5e krijgt.
Omdat een lot een hoop geld kost, is het ook begrijpelijk als iemand dan liever kiest voor de optie om een goedkoper lot te nemen, en daar is 1 keuze in.
Wanneer de verkochte loten dan maar voor een kwart uit hele loten bestaat en de rest dus 1/5e loten zijn, is het dus ook niet raar dat de kans veel groter is dat er een 1/5e lot gaat winnen.
Enige waar wat over te zeggen is, is dat er niet meer 1/5e loten zijn met hetzelfde nummer.
Dat wist ik tot alle commotie ook niet.
Maar verder slaat alle commentaar helemaal nergens op.
Als je wil dat een jackpot of hoofdprijs volledig word uitgekeerd, koop dan zelf ook een heel lot.
Anders moet je gewoon niet meespelen en/of je commentaar voor je houden.

Dat van het aanpassen tot de jackpot leeg is, is wat pruillip Hirsch Ballin wil gaan bekijken.
Dat gaat in het gunstigste geval nog een half jaar duren, en die bedenkt zich nog wel 80 keer voordat ie teveel klanten (met een heel lot) van de STAATSloterij wegjaagt.
Want dit is een pure, dikke vette kassa voor de staat.

Ach een beetje aandacht op de STAATS loten en wie vaart daar wel bij idd de staat.

Er zijn nog nooit zoveel loten verkocht. En dat gaat vanaf nu iedere maand zo.

Per slot van rekening is 5,5 miljoen voor de doorsnee burger meer dan genoeg om gek te worden .

Ik begrijp nog steeds niet dat je mensen gelukkiger kunt maken met bedragen rond de 30 miljoen.

We draven door in dit (k) lotenland.

In Noord Brabant gevallen? Volgens mij stopt freggel1 om een andere reden.:biggrin::biggrin::biggrin:

Overigens... wat maakt het nu uit of ie er nu helemaal uit gaat of niet? Wel vind ik dat er van 1/5 lot ook 5 delen verkocht moeten worden en niet slechts 1 deel.

Dus als ik 1/5 lot koop, moet dat geen uniek nummer zijn maar moet iemand ook lot 2/5 van dat nummer kunnen kopen, dan is het wel eerlijk.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan