De nieuwe tv van Black Tiger...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Tja hij heeft verzwegen welke tv hij intussen gekocht heeft.

Maar een spionne van mij heeft stiekum wat foto's genomen van de nieuwe aanwinst.

De reportage

Mmmmm hij heeft dan ook een lekker relaxed tv zeteltje, met drankhoudertjes.. :biggrin:

Hmmmmmmmmm ik heb geen tv gezien wel een bank meer niet.

Schiet weer niet op he, prive foto's op internet zetten!
Nu weet iedereen dat ik ook nog een oude xbox heb i.p.v. een moderne 360!:grrr:

Had ik toch niet van BT verwacht, dat hij die kabels zo slecht weg werkt, dat kan beter BT.

Waar zijn de papagaaien gebleven en het paard????

:biggrin:
Nr.10

En die fiets?

Multispeed

Freggel is die HP Ready of Full HP.

Vr.gr. Janblues

Ja bt vind het erg persoonlijk worden nu al die vragen direct erg hoor hij komt een keer op viste bij zuipt je bier op en als dank dit pffffffffffffffffff

@Bert50: Da's inderdaad ook een reden dat ik niet blij ben met die foto's, ben wat lui geweest, er stond iets in de weg bij de TV en daar moest ik eerst effe aan werken.:biggrin:

@Nummer10, het paard is meestal kienen als ik met de TV speel.
De papegaaien staan nu in de andere kant van de kamer.

@The Matrix: Yep, daar zit een Executor 2 chip in.:)

@JanBlues: Ze is inmiddels fullHD.

@Pikkie: Tja je hebt gelijk joh, volgende keer blijft de deur dicht als ie dat weer wilt doen, zo zie je maar weer, voor je het weet zit je allerlei vragen te beantwoorden, kun je je schamen dat je nog een xbox 1 hebt i.p.v. de 360, staan de foto's al op het net voordat je de kans hebt gekregen de kabels goed te leggen en was de schoonmaakster ook nog niet gekleed op foto's.
Het is ook altijd wat.....

Bt je kan geen goed meer doen ze beschamen je vertrouwen...

Nee inderdaad... ik zal nog eens iemand uitnodigen om samen naar de nieuwe tv te kijken.... tsssk..tssk.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan