Ik geef niet snel iets op maar ik wordt het nu wel beu, maar ik wil eerst hier toch eventjes iets vragen, want ik weet dat ik niet alleen ben met dit probleem!
Welk probleem? Het volgende: De laatste tijd komt het steeds vaker voor dat ik internet niet op kan terwijl de modem gewoon online staat.
Eerst ga ik dan zelf bij mezelf op onderzoek uit, ik trek er de stekker eens uit, gooi mijn firewall er eens af, zet mijn antivirus uit, en verwijder mijn netwerkkaart en start dan de boel opnieuw op, en dan ga ik bellen, en verhip ineens tijdens het gesprek met de helpdesk(???) het werkt weer. Terwijl er niks gedaan is. Maar krijg daarbij wel als antwoord dat er uit Zundert tegenwoordig wel vaak gebeld wordt.
Nu ga ik vaak bij zulke soort problemen vaak ook eens rondvragen bij mijn in de buurt, en wat blijkt anderen hebben precies hetzelfde probleem!!! Zelfs vanavond nog op mijn werk, komt er 1 naar mij toe met de vraag of dat ik het net nog op kan, ik zei ja, en hij zei nee, ik zeg sinds wanneer... zondag!!! ik vraag, heb je gebeld? Nee want de modem staat online, dus het zal wel aan mij liggen, waarop ik zei, bel nou maar want dit ligt niet aan jou, want daar heeft heel Zundert last van!!!
Zaterdag naar de pc-beurs geweest in de Ahoy en hier en daar ook eens gevraagd....(antwoord niet nodig)
Vreemd vindt ik het niet meer want ik heb ook nog verder gezocht en het blijkt dat er hier in onze regio een probleem zit wat ze kennen bij @home! ( via een kabelbedrijf die 1 en ander aansluit!)
Er zit ruis in de kabel, maar dat krijgen ze niet gevonden waar,. dit probleem is vaak op te lossen door eventjes in de hoofdkast de kabel los te halen, en er weer terug in te doen, en dan werkt het weer een tijdje, maar opgelost is het niet.
Ook weten ze bij @Home hoe het nog beter op te lossen, en dat is de modems om te wisselen, van Motorola naar de com21 modem (de oude), maar dan verlies je snelheid.
Nu zullen er wel bij zijn die denken, Freggel1 hangt hier een verhaal op van dat hij het allemaal al weet hoe het moet, dus waarom legt hij dit hier uit???
Nu simpelweg gezegd, ik weet dat er hier ook leden zijn buiten mijn regio (Roosendaal, noord-brabant) die ook problemen hebben met, tja.... Home (multigek10.0 bijvoorbeeld, Limburg)
Wat ik dus weten wil, welke problemen hebben jullie , en het liefst er ook nog bij in welke regio.
Want het is altijd makkelijk ik ga naar een ander want ze lossen het maar niet op daar.
Ik ben nu op mijn werk en omgeving bij vrienden en kennissen zoveel mogelijk namen en adressen aan het verzamelen om er eens voor te zorgen dat dit probleem eens bij @Home eens op tafel gelegd gaat worden, wellicht dat er dan wel eens wat aan gedaan gaat worden.
Dus medegebruikers van @Home, laat mij jou problemen eventjes weten, stuur desnoods eventjes een pm met je adresgegevens of de plaats waar je woont, zodat er bij @Home eens een gegronde klacht op tafel gegooid kan worden, en dat dit dan eindelijk eens deugdelijk opgelost gaat worden.
Want hoe makkelijk het ook zijn moge, ik heb gewoon geen zin om mijn abbo daar op te zeggen, zonder dat de problemen voor een ander opgelost zijn...
Welk probleem? Het volgende: De laatste tijd komt het steeds vaker voor dat ik internet niet op kan terwijl de modem gewoon online staat.
Eerst ga ik dan zelf bij mezelf op onderzoek uit, ik trek er de stekker eens uit, gooi mijn firewall er eens af, zet mijn antivirus uit, en verwijder mijn netwerkkaart en start dan de boel opnieuw op, en dan ga ik bellen, en verhip ineens tijdens het gesprek met de helpdesk(???) het werkt weer. Terwijl er niks gedaan is. Maar krijg daarbij wel als antwoord dat er uit Zundert tegenwoordig wel vaak gebeld wordt.
Nu ga ik vaak bij zulke soort problemen vaak ook eens rondvragen bij mijn in de buurt, en wat blijkt anderen hebben precies hetzelfde probleem!!! Zelfs vanavond nog op mijn werk, komt er 1 naar mij toe met de vraag of dat ik het net nog op kan, ik zei ja, en hij zei nee, ik zeg sinds wanneer... zondag!!! ik vraag, heb je gebeld? Nee want de modem staat online, dus het zal wel aan mij liggen, waarop ik zei, bel nou maar want dit ligt niet aan jou, want daar heeft heel Zundert last van!!!
Zaterdag naar de pc-beurs geweest in de Ahoy en hier en daar ook eens gevraagd....(antwoord niet nodig)
Vreemd vindt ik het niet meer want ik heb ook nog verder gezocht en het blijkt dat er hier in onze regio een probleem zit wat ze kennen bij @home! ( via een kabelbedrijf die 1 en ander aansluit!)
Er zit ruis in de kabel, maar dat krijgen ze niet gevonden waar,. dit probleem is vaak op te lossen door eventjes in de hoofdkast de kabel los te halen, en er weer terug in te doen, en dan werkt het weer een tijdje, maar opgelost is het niet.
Ook weten ze bij @Home hoe het nog beter op te lossen, en dat is de modems om te wisselen, van Motorola naar de com21 modem (de oude), maar dan verlies je snelheid.
Nu zullen er wel bij zijn die denken, Freggel1 hangt hier een verhaal op van dat hij het allemaal al weet hoe het moet, dus waarom legt hij dit hier uit???
Nu simpelweg gezegd, ik weet dat er hier ook leden zijn buiten mijn regio (Roosendaal, noord-brabant) die ook problemen hebben met, tja.... Home (multigek10.0 bijvoorbeeld, Limburg)
Wat ik dus weten wil, welke problemen hebben jullie , en het liefst er ook nog bij in welke regio.
Want het is altijd makkelijk ik ga naar een ander want ze lossen het maar niet op daar.
Ik ben nu op mijn werk en omgeving bij vrienden en kennissen zoveel mogelijk namen en adressen aan het verzamelen om er eens voor te zorgen dat dit probleem eens bij @Home eens op tafel gelegd gaat worden, wellicht dat er dan wel eens wat aan gedaan gaat worden.
Dus medegebruikers van @Home, laat mij jou problemen eventjes weten, stuur desnoods eventjes een pm met je adresgegevens of de plaats waar je woont, zodat er bij @Home eens een gegronde klacht op tafel gegooid kan worden, en dat dit dan eindelijk eens deugdelijk opgelost gaat worden.
Want hoe makkelijk het ook zijn moge, ik heb gewoon geen zin om mijn abbo daar op te zeggen, zonder dat de problemen voor een ander opgelost zijn...