De poes

Bones

Addicted Member
Waarderingsscore
18
Punten
38
Leeftijd
66
Komt een man in een kroeg op de Martelaarsgracht; aan zijn rechterkant loopt er een kat met hem mee.

De man is een goede klant dus krijgt hij een barkruk (normaal moet je er staan).

De man vraagt aan de bartender om een 2de kruk, zodat zijn kat rechts naast hem kan zitten.

De kat krijgt ook een barkruk en gaat naast hem zitten.

De man bestelt een glas bier en de kat begint vreeslijk te schreeuwen.

Zegt de barkeeper: "wat is er met dat beest"?

Zegt de klant: "Ze heeft gewoon honger, geef haar maar een portie ossenworst".

De kat vreet meteen alles op.

Na een kwartier bestelt de man opnieuw een bier en de kat begint wederom te schreeuwen.

De man vraagt aan de barkeeper om een portie leverworst voor de kat.

De kat vreet alle leverworst meteen op.

Vraagt de barkeeper: "wat is er toch met dat beest"?

Verklaart de man: ik heb een keer een goede daad gedaan (ik heb 2 mensen gered uit de rivier), toen kwam er een fee en die zij dat ik een wens mocht doen, ik wenste toen een onverzadigbare poes, en dat heeft zij verkeerd begrepen.

Groetjes,

Bones

Da's eventjes pech hebben Hahahaha

LoooooL... misschien had die kerel wel gedronken en was het geen fee maar een Wishmaster. Die placht wensen nogal eens op zulk soort wijze te laten uitkomen.:biggrin:

Persoonlijk denk ik dat het een ontsnapte nimf was (Freggel zal de deur van de Freggelgrot wel open hebben laten staan, toen is ze snel in de kofferbak van Boets gesprongen en is ze via het Boetsenbos ontsnapt):biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

Groetjes,

Bones

Blonde fee zeker ??

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan