De reden van Pikkie's trauma!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Nou weet ik het!!!

Maar eigenlijk is het ook best wel zielig...

Kijk maar eens wat voor zwaar leven onze grote vriend Pikkie vroeger heeft gehad.

Hij moest meisjeskleren dragen en zingen voor een flesje bier :biggrin::biggrin::biggrin:

Ties sunde...

freggel1;192817 zei:
Nou weet ik het!!!

Maar eigenlijk is het ook best wel zielig...

Kijk maar eens wat voor zwaar leven onze grote vriend Pikkie vroeger heeft gehad.

Hij moest meisjeskleren dragen en zingen voor een flesje bier :biggrin::biggrin::biggrin:

Ties sunde...

Wat een rotjeugd heb ik gehad he maar dat is geen reden tot trauma fiets....

Jij stamt een klein beetje uit mijn jeugd, en ik denk dat je toch ergens blijft hangen met dit trauma???

Volgens mij zit jij nog een beetje in de tijd van Simon wulfse die vouwde hier in die tijd fietsen dubbel tijdens de touwtrekwedstrijden...

Stond daar toen wellicht een fiets van jou? :biggrin:

Volgens mij heeft later Pikkie's vriendin een poging gedaan om hem aan een andere biersoort te krijgen doormiddel van voodoo
Maar daar had hij zelf alweer een oplossing voor.... :biggrin::biggrin::biggrin:

Ik begin stilaan 1 en ander door te krijgen over het hoe en wat!!!

Nu gezien het feit ikzelf de laatste tijd de aanval heb genomen, komen er meer en meer dingen naar boven over Pikkie, en diejen andere!

Laatst hadden we Pikkie's jeugdfoto's al, een tijdje terug een mysterieuze verdwijning van een paar dagen van Black Tiger, ik weet intussen het hoe en waarom, maar volgens de wetten van Geneve mag ik niets zeggen, want anders kom ikzelf voor het oorlogstribunaal...

Intussen kom ik weer wat gegevens tegen over onze "Pik" gezien nu zijn jeugd.

Delen doe je in zijn geval dus ook niets meer, maaruhhhh, ook mij hebben ze gehad.... zou dit het grootste trauma zijn??? :biggrin:

Dat bier was de verkeerde maar ga nu niet over fietsen beginnen en voor mij zijn er geen codoommaat kijk maar nnar mijn naam pikkie hahahahahaha...

Vrouwtje zegt altijd een bonk dynamiet met klein lontje.......

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan