De security van het freggel bos

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
Zo tref je de security van het freggel bos aan en dat moet freggel1 beschermen.. :biggrin:

En wie tref je daar aan? klik! :biggrin:

Hmmz... die security daar kom ik in tijgersluipgang nog gemakkelijk langs zo te zien.:biggrin::biggrin:

Tja ik moet nu even eerlijk zijn, ikke ben dat zelf...

Freggeltje is op dit moment een beetje te moe om buiten de dagelijkse werkzaamheden, en hobbies tussendoor ook het fort nog eens te bewaken. :confused:

Binnenkort weer een laatste BBQ houden om het seizoen af te sluiten, en dan gaat de "buitenFreggelgrot" weer op slot, als de druiven op zijn, totdat de kerstverlichting weer aangaat...

Maar ff tussen haakjes, Pikkie en BT mogen nog steeds komen hoor, ik weet intussen iets over hun beiden wat ze notabene aan mij zelf gevraagd hebben om dit stil te houden, en dat zal ik maar doen, want dit is iets wat ik nu eenmaal belooft heb. ( of ze moeten weer beginnen dat ik ooit meer iets belooft heb!!! Want dan heb ik echt een goeie! )

chantageeeeeeeeee

Je weet dondersgoed dat het quoten van complete berichten hier niet mag!

Pas maar op want voor dat jij het in de gaten hebt mag je eerst 1.000 vragen beantwoorden waarop er niet eentje fout mag zijn alvorens je hier op het forum in mag loggen!

dat is wat anders dan onze .... h?? :biggrin:

Nou wordt ik bang mijn vriend BT helpt me dan wel hoor ......

Geen probleem Pikkie, ik sta je bij, onze freggel moet er dan maar aan denken dat ik als technische staf een freggel-mod-geschiktheids-test ga invoeren en hij alle modrechten kwijt raakt totdat hij voor die test geslaagd is (2000 vragen met extra instinkers erin).:biggrin::biggrin:
Mocht hij voor die tijd zonder vergunning aan jouw account komen los ik het wel effe snel op voor je.;)

Ik zal maar zwijgen zeker?

Dankjewel Bt kijk jij toont je een ware vriend....

Black Tiger;194039 zei:
alle modrechten kwijt ........

Jaja, gaan we daar mee dreigen???

Tiger je weet dat Freggels erg rap kunnen zijn, eens zien hoeveel postings ik hier in een avondje als jij aan het biljarten ben kan laten verdwijnen of aan kan passen!?

Poepoe, wel een erg zwakke strategie hoor, eerst de weg versperren, maar vergeten dat er mountainbikes bestaan, we komen die berg wel op hoor...

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan