Aangezien het feit dat ik het nog niet gevonden heb, ga ik het nou toch maar eens even hier vragen
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar software die smartcards uitleest, maar mijn spoor loopt dood...
Er is zat informatie te vinden over wat voor smartcard dan ook,
Voorbeeldje:
Professional BasicCard ZC5.5
- 32 kByte E?Prom
- 1 kByte RAM
- BasicCard File System
- AES - 128-bit encryption
- DES - 56/112-bit encryption
- ECC - 167-bit encryption
- SHA-1 Secure Hash Algorithm
- T=0 or T=1 protocol support
Daar zijn dus ook de programma's en dergelijke vrij voor op internet te downloaden voor de bovenstaande kaart.
Ik heb al veel gelezen en gezocht en ook geprobeerd en ook hier al verschillende kaartlezers liggen.
Maar waar ik hier nou naar toe wil, hoe zit nou de v7.3 in elkaar
bijvoorbeeld wat voor chip zit erop, wat is het geheugen.....
Kijk als er niet open en bloot over gesproken mag worden, dan graag van het team een antwoord hierover zodat ??n en ander via pm gaat.
Ik ga er voor mezelf gewoon vanuit, dat er ergens een bedrijf is die deze smartcards onwikkeld heeft en dus ook de daarbij behorende software, en als ik er nou eens achter kan komen wie ??n en ander ontwikkeld heeft wordt mijn puzzeltje voor mij al weer een stukje duidelijker.
Dus iemand die op mijn vragen een antwoord heeft: Brand maar los.
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar software die smartcards uitleest, maar mijn spoor loopt dood...
Er is zat informatie te vinden over wat voor smartcard dan ook,
Voorbeeldje:
Professional BasicCard ZC5.5
- 32 kByte E?Prom
- 1 kByte RAM
- BasicCard File System
- AES - 128-bit encryption
- DES - 56/112-bit encryption
- ECC - 167-bit encryption
- SHA-1 Secure Hash Algorithm
- T=0 or T=1 protocol support
Daar zijn dus ook de programma's en dergelijke vrij voor op internet te downloaden voor de bovenstaande kaart.
Ik heb al veel gelezen en gezocht en ook geprobeerd en ook hier al verschillende kaartlezers liggen.
Maar waar ik hier nou naar toe wil, hoe zit nou de v7.3 in elkaar
bijvoorbeeld wat voor chip zit erop, wat is het geheugen.....
Kijk als er niet open en bloot over gesproken mag worden, dan graag van het team een antwoord hierover zodat ??n en ander via pm gaat.
Ik ga er voor mezelf gewoon vanuit, dat er ergens een bedrijf is die deze smartcards onwikkeld heeft en dus ook de daarbij behorende software, en als ik er nou eens achter kan komen wie ??n en ander ontwikkeld heeft wordt mijn puzzeltje voor mij al weer een stukje duidelijker.
Dus iemand die op mijn vragen een antwoord heeft: Brand maar los.