De zomer komt er aan deel 2

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
OK! Na deel 1 is er natuurlijk ook een deel 2 van De zomer komt er aan! :banaan:

En BT..!!! Voor jou staat er een hele lekkere tussen (2 foto's) zoek maar eens, ik denk dat ik ze wel weet.. :biggrin::biggrin::biggrin:

@Henk Is dit te zain bie de hoornse plas?of op het strandje van termunten,zuudloardermeer kin ook nog. zou groag ain kiekje wiln neem.het zugt er goud oet.

Tja BT zoiets zie je niet bij de mergel bulten. en dan zeggen ze ook vaak in het noorden valt niets te beleven.

vg.sth.

Slechts 2? Ik zie er veel meer die in mijn maatcategorie vallen, die 2 zijn inderdaad wat grotere, heb ze inderdaad wel ontdekt, maar er zitten er veel meer in... phoe... om warm van te krijgen.:sex:

Ja Stephopper, jaren terug zagen we hier heel af en soms zoiets nog wel eens op de Sint Pietersberg, maar dat is voorgoed verleden tijd.
Nu moeten we het hebben van die wat zo hier en daar op een dakterrasje liggen, tja, stranden hebben we hier niet.:biggrin:

Yep water is hier genoeg ze hebben net weer hier 2 km vandaan 800 hectare onder water gezet. voor recreatie. dat was eens de graanschuur van oost grunn.

En nu ontstaat er een te kort aan graan producten het landbouw gebied wordt hier fors verkleint.

Nu zijn die mosselen op twee benen wel leuk maar het heeft ook een schaduw kant.ze mikken hier op rijke westerlingen of gepensioneerden met een duit geld.

Terwijl de werkgelegeheid hier nauwlijks groeid eerder afneemt. alleen de aannemers (duitse) varen er wel bij.

En het kost ons steeds meer aan o.z.b ondanks dat de huizen prijzen hier het laagste zijn van heel nederland. even over de grens 7 km zijn huizen meer als een ton goedkoper en ziet daar steeds meer hollanse nederzettingen.

De kleine dorpjes hollen achteruit qwa inwoners. maar goed in 2010 gaan deze dorpen samen in 1 gemeente en telt dan ongeveer 35.000 inwoners maar het zal er heus niet beter voor ons worden.

Daarom kunnen we uit fustratie af en toe even aan het water vertoeven en het allerdaagse even ter zijde schuiven.

vg/sth.

Black Tiger zei:
Ja Stephopper, jaren terug zagen we hier heel af en soms zoiets nog wel eens op de Sint Pietersberg, maar dat is voorgoed verleden tijd.
Inderdaad heeeeeeel vroeger kwam de zee (en dus het strand) tot aan limburg, maar dat is dan ook wel heeeeeel lang geleden.. :biggrin::biggrin::biggrin:

En Stephopper ja ze zitten er denk ik alweer volop bij de hoornse-plas, vooral met dit weer zoals vandaag.. :biggrin:
Ik was vanmiddag even trainen op de racefiets en kwam onderweg twee hele mooie tegen met ieders twee flinke grote koplampen, helaas niet ontbloot, maar zou bijna van de fiets springen. Ik kreeg het er nog warmer van dan ik al had van het fietsen.. :biggrin:

Inderdaad heeeeeeel vroeger kwam de zee (en dus het strand) tot aan limburg
Ja maar zoooo lang geleden bedoelde ik niet, ik bedoelde meer een paar minuten later, zo tussen 1970 en 1985 dan wilde er nog wel eens eentje zonnebaden op de berg op die manier en regelmatig zag je daar ook nog dingen in auto's en tussen struiken gebeuren.:biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan