DeeVeeDee brander

B

BiG_G

Freaks,

Ik bezit een PII 450 met 400 nogwat geheugen....
D'r zit wat hdd's in en ik zit te denken om mijn cdspeler in te ruilen tegen een deeveedee brander.

Nu vraag ik me zo af wat de eisen zijn voor deeveedee branders....

Iemand een idee?

Qua Windows heb ik natuurlijk linux...

Het gaat me dan ook om de hardewaren eisjes.

G

Het kan wel, maar een 500Mhz wordt eigenlijk als minimum aangehouden. Het is alleen de vraag wie ooit die 500Mhz geroepen heeft. Mogelijk was dat ook een gok. (nee, geen neus.)

Wel handig om het als DeeVeeDee te schrijven. Dan is er hier op Duck ook naar terug te zoeken. :)

Ach, ik durf nog bijna te wedden dat een DVD brander nog op een pentium 1 200mhz draait.
Ze roepen zoveel. Tegenwoordig roepen ze ook dat internet niet werkt op een pentium 1 als je een adsl of kabel abo wilt nemen. Grotere onzin komt niet uit.

Maar goed. De eisen waar je naar moet kijken is dat hij alles aan kan, dus dual-layer zijn, en zowel +R alsook -R kunnen schrijven.

Tegenwoordig kunnen ze dat zo'n beetje allemaal. Zelf zou ik uitsluitend gaan voor de 2 beste merken op dit moment, en dat is NEC en Pioneer.
Als je dan al weet dat de Nec 16x dvd brander al voor iets van 89 euri te krijgen is... nja.. wat moet je dan nog veel gaan zoeken?

Wel rekening ermee houden dat je met snel branden een probleem zou kunnen krijgen op een langzaam systeem dus dat het kan zijn dat je de brandsnelheid lager moet zetten.
Maar ook dat lijkt me geen probleem, 2.4 speed is snel genoeg en daarvan zijn de dvd's ook nog het goedkoopst (single-layer).

dvd
DVD
DvD
dVd
Dvd
dVD
dvD

Ben ik er 1 vergeten? Of is ie niet caps gevoelig?

Tja, ik weet ook niet wanneer en of ik het doe.
Maar als ik het kan en wil doen...

Dan wil ik wel graag weten OF ik het kan
(het zal wel ff doorsparen worden naar een nieuw systeem....*zucht*)

G

Nee, daar heb ik niets aan. De minimum woordlengte = 4 karakters. Vandaar liever DeeVeeDee.

(Je was DVd vergeten)

In dat geval nog beter dvdbrander of dvd-brander, het is niet case-sensitive en alleen kleuters of analfabeten zouden een search gaan doen op deeveedee. :biggrin:

Win met Oud en Nieuw de staatsloterij, de jackpot van 20 milj.
Koop vervolgens een serverruimte en zet daar lekker wat nieuwe AMD 64 systemen neer met 2 Gb ram een paar lekkere branders....

Dan moet het wel lukken???

Hmmm

Ik zal eens kijken of ik dat kan regelen

G

Btw,

KK ben jij in dat geval in te huren?

Originally posted by BiG_G
KK ben jij in dat geval in te huren?
Ben je je huidige partner zat? Ik zal het hier thuis eens vragen, maar ik geef je niet weel kans. :biggrin::lol:

Wil ik weten wat je hiermee insinueert??? :sex:

Laat ik maar... :z

G

adsl werkt met een p1, 233 mh
wel handmatig instellen kpn stelt als lemiet 350 mh dan kun je hem met cd instaleren.

gr hatz,

dit ter zijde...

ADSL en kabel werkt ook met een p1 133mhz zelfs.:)

Wat heeft dat nou met een dvd-brander te maken? Een vibrator met nieuwe baterijen werkt ook goed. :confused:

Staatsloterij en partners hebben er ook niets mee te maken KK, ik ben er niet mee begonnen.:zwaai:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan