defecte dvdlezer in homecinemasysteem

luca

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.014
Waarderingsscore
1
Punten
38
Leeftijd
71
Hoi allemaal

ik heb een defecte dvd lezer in mijn homecinemasysteem zitten , nu mijn vraag

Kan ik deze vervangen door een ander type - ander merk zonder problemen te hebben , of moet deze identiek zijn aan de rommel die erin zat , ik heb hier namelijk nog enkele sloopstukken liggen uit diverse computers

 
Als het inderdaad alleen maar gaat om lezen, dan zou het geen groot probleem moeten opleveren.

Wil je er ook mee schrijven, dan is het wel wat anders.

Maar als je er toch nog hebt liggen, wat let je dan om het gewoon te proberen ?

 
Thanks ik heb dat ding nog niet opengedaan omdat hij nog ingebouwd zit, het is inderdaad alleen lezen wat ie moet kunnen , maar ik weet nog niet of de connectoren dezelfde zullen zijn , het is een Nederlandse makelij uit Eindhoven , dus je weet maar nooit

Dus weer een werkje erbij

 
Nja, maar als je hem open hebt zul je snel zien of de connectoren hetzelfde zullen zijn.

Kwestie van proberen, als ie toch stuk is, is er ook niets aan verloren, voor 30 euro heb je weer een nieuwe dvdspeler die ook divx enzo aan kan.

 
Ik zal moeten een nieuwe kopen , een PC drive past er niet in , de lade zit nml niet op dezelfde plaats dat word zoeken geblazen

Het is weeral zo'n philips ding speciaal gemaakt voor dat toestel de lade zit in het midden en bij die pcmodellen zit ie aan de bovenzijde

Ik kan hem altijd aan de buitenkant monteren maar dan heb ik weer problemen met de wederhelft

Of anders een volledig nieuw systeem met deze keer een optische aansluiting die ik aan mijn dream kan hangen , want dat heb ik niet , dat wordt dus een nulletje meer ipv 30 ongeveer 300€

 
Nee dat een pc model er niet in past er bij de meesten niet in, had ik je ook wel kunnen vertellen, dan moet je al echt een model nemen wat je uit een andere dvdspeler sloopt.

Een nulletje meer? Was misschien die dvdspeler tevens je homecinema systeem? Je schreef namelijk dat je die dvdspeler er in had hangen, en dan hoef je normaliter alleen dat apparaat a een tientje of 3 te vervangen.

Een nieuwe home-cinemaset kost inderdaad een paar euri meer.:)

Ik wil het hier ook niet weten als er iets met dat ding stuk gaat. Mijn dvdspeler is dus echt de dvdspeler en versterker in 1. Als die stuk gaat draait het hele 5.1 geneuzel niet meer. Gelukkig heb ik nog een reservesetje boven staan. Met aparte versterker dan die weer ingebouwd zit in de bass-box. Niet zoiets geavanceerds als jij dus.;)

 
Het is inderdaad zo'n compleet systeempje een LX3600D dus een film afspelen is voorlopig gedaan , enkel radio beluisteren gaat nog , en dat doe ik zelden

Ik hou meer zo van een actiefilm waar je bvb de vliegtuigen en helicopters door de woonkamer voelt vliegen (als de vrouw er niet is) dus voluit met dat geluid , maar de dvd speler is stuk dus dat wordt weer effe wachten snif

 
Jaaaahhh... dat geluid hou ik ook van inderdaad.

Je ziet overigens die setjes tegenwoordig regelmatig voor een 149 euri. De mijne was toen in de aanbieding bij de Appie Heijn voor 75 euro, dat was boffen.:)

 
Bedankt voor de info ik zal eens uitkijken of er bij ons ergens iets te rapen valt in die prijsklasse

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan