Dell met ingebouwde webcam

grondstof

New Member
Lid sinds
12 feb 2009
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
75
Hallo allen

Wie kan mij vertellen hoe ik bij de aansluitingen kan komen van de cam in mijn laptop.

Het is een Dell Inspiron 17inch.

Mijn cam doet het vaak niet, haal ik een aantal malen mijn beeldscherm heen en weer of doe hem zo ver mogelijk open dan wil het gebeuren dat de cam wel gezien wordt. Dit gebeurt steeds minder vaak, meestal niet de laatste tijd eigenlijk.

Vermoedelijk dus iets los in de deksel van de laptop.

Om hem niet een maand kwijt te zijn wil ik zelf even zien of er misschien iets los zit.

Maar hoe krijg ik de deksel dus zo open dat er niets afbreekt of zo.

Hij is nog maar een aantal maanden oud en heeft garantie dus er mogen geen sporen achterblijven als ik hem open.

Graag een reactie van iemand die dit soort dingen wel eens heeft gedaan dus.

Alvast bedankt.

 
Ik denk dat je de laptop toch beter even weg kunt brengen, zeker als er nog garantie opzit!

Ik heb zelf niet zulke goede ervaring met het openmaken van een laptop, maar misschien dat er hier iemand is die jou wel een tip kan geven hoe dit te doen?

 
Ik heb er wel ietwat ervaring mee en kan je 1 tip geven. Als je garantie hebt, dan breng het ding weg. Je loopt altijd risico zaken te beschadigen. Laptops, met name het beeldscherm deel moet je altijd heel omzichtig openen en vaak is dat niet te doen zonder een deel onder het toetsenbord ook los te schroeven.

Het beeldscherm is zeer gevoelig en een kleine vergissing kan al problemen laten opleveren.

Dat is het je niet waard want die dingen kosten genoeg tegenwoordig. Dus met garantie gewoon wegbrengen. Beter een paar weken zonder dan zelf proberen en dan helemaal geen garantie meer hebben.

 
Bedankt voor de reacties

Ik heb besloten om een losse camera te kopen

Dan hoeft de laptop niet opgestuurd te worden.

En heeft als bijkomend voordeel dat hij beter te richten is.

GR

 
Hallo allen

Ik heb het idee gekregen om mijn telefoon, een Nokia E65 als webcam te gaan gebruiken.

Mijn vraag is nu is dit mogelijk en zo ja hoe moet ik dat dan doen?

Alvast bedankt

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan