Demonstratie tegen Duckfiles nee toch???

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
Kwam deze demonstratie tegen Duckfiles op het net tegen, wat moet dit nu weer betekeken...
>Klik Hier!<..

Hahahahahahaha.

Ja ja hij is leuk.

da's nog eens humor ;-)

En erg mooi bedacht!!! :biggrin:

Valt me erg van jullie tegen zo tegen je baas tekeer te gaan vooral freggel1 hij liep weer voorop he en BT schande maar wat me het ergste deed schrikken was Jack normaal de rust zelve en nu ineens in een demonstratie.

Als ik directeur was van eendenteam allemaal ontslag.lol

Maar knap gedaan hoor alle lof....

Zag een aantal door het beeld komen waaronder Black Tiger, Crazymotha en ook Freggel, maar Pikkie liep helemaal alleen met bijna niemand om hem heen.. :biggrin:

Ijzersterk.

Gelukkig staat het Eendenmanagementteam het personeel
toe te demonstreren en zo hoort ut ook anno 2007.

Multispeed

vooral freggel1 hij liep weer voorop he en BT schande
Hoezo schande? U ziet dat allemaal verkeerd, dat is geen protest dat zijn allemaal goede boardlieden die met reklameborden voor Duck lopen met allerlei onderwerpen erop.:biggrin:

Trouwens.. euh... heb je laatst ook gezien hoe wij gedrilled worden door het Eendenteam? Dusseh... er zou toch wel reden tot protest zijn, maar zelfs dat doen we niet.. we doen reklame maken!:draai:

Ok BT ik geloof je ( of toch niet) lol en ja pikkie heeft geen vrienden he lol....

Deze keer liep/loop ik helemaal niet vooraan hoor!

De eerste naam die ik voorbij zag schieten de eerste keer was onze CM, en de tweede keer was het BT....

Maar echt het is een leuke, en daarom heb ik hem ook al op een aantal andere forums geplaatst! :thumpsup:

Ja dat heb je goed gedaan, helemaal lachen is het als je ziet dat sommigen nog denken dat het serieus is elders.:biggrin:

zag er goed uit heb nooit geweten dat ik ook met demostratie meeloop
maar was wel geinig
gr frans

Lachen :) echt een super mop.

Kost mij misschien wel een ban, maar ook s4a moet er aan geloven... :stupid:

De optie "Text Sucker" is helemaal geweldig vooral
als er ook fotos op een pagina staan.

Het duurt even voordat het zichtbaar, eigenlijk niet
zichtbaar, is maar voor een leek is het schrikken.

Multispeed

Met deze kun je de frustraties zelf uitleven..

Doe je best >Klik hier!< :biggrin:

O ja er zit nu ook geluid bij!...

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan