DF-II v12.1 for DM7020 Image

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.640
Waarderingsscore
304
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
DF-II v12.1 for DM7020 Image. Is hier iemand die deze heeft draaien???

Heb nog niet alles getest maar het ziet er best leuk uit.

Enigma 2
 
Loopt niet goed.
Als het programma afgelopen is bevriest het beeld.
Geluid loopt dan gewoon door.
Even zappen en het beeld loopt weer door.
 
Misschien moet je de schotel binnen halen, dan heb je geen last van bevriezingen. ;)

Ik zal hem er morgen eens installeren en kijken wat het is. Zit nu naar ons kluppie te kijken je weet wel die op de 5e plek staan .hahahahahha

de vorige versie liep ook al niet al te best.
 
Over bevriezen gesproken:

Ik heb de image (waarom staat deze topic niet onder Images??) schitterende opkomstplaatje trouwens, daarna alle satellieten die ik nodig heb even laten scannen en voor de zekerheid een herstart gedaan . En nu kan ik wachten, scherm bevriest idd
met DF-II Enigma 2 starting en blijft hangen . Meer kan ik er niet van maken.
 
Hier draait hij wel goed nu.
Heb hem zelf laten zoeken op astra 19.2.
Het is de beste tot nog toe.
Ook het zappen gaat net zo snel als bij enigma 1.

Ik neem aan dat je hem ook op je cf hebt gezet.
 
Staat inderdaad op CF

Heb nu de boel weer opnieuw geinstalleerd en nu lijkt ie wel door te lopen. Wel heb ik een paar maal het netwerk opnieuw moete definieren .

Ben nu mij satellietjes aan het inlezen en daarna moet ik de boel nog fatsoeneren.

Eerste indruk is dat er iets werkt.

Nu op zoek gaan wat de problemen waren met de vorige en kijken of die opgelost zijn.

Wordt vervolgd.
 
Morgen wil ik proberen om er een fatsoenlijke settingslijst in te krijgen.
Dat lukte me bij de vorige beta versie niet.
Alleen weet ik niet welke lijst ik moet gebruiken voor deze enigma 2.
 
Heb automeatisch zenders laten zoeken daarna heb ik die gedownload en ben bezig met een settinglijst naar smaak. Proef op de som gedaan maar krijg die setting lijst niet geupload

Tering wat sneu nu.

Zijn er andere programma;s behalve "dreamset" waarmee je enigma 2 settinglijsten kunt up en downloaden.
 
Hoppa in de klikko ermee wat een ramp image,

Zelfde fouten als vorige versie, op het moment dat je naar een andere satelliet zapt dan wordt de eerste zender niet geactiveerd. "Doorzappen" verhelpt dit, maar kan niet de bedoeling zijn,

Tevens wordt op de een of andere manier de Lan verbinding niet goed gevonden zodat je steeds het netwerk in de setup moet activeren.

Uploaden van de setting lijst is onmogelijk

Einde oefening..........
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan