Digital+ (ViaDigital): decoderen lukt niet meer

G

Gimme-TV

Kenners,

Het lukt me niet meer om programma's van Digital+ (bijvoorbeeld Taquilla) te bekijken. Mijn normale provider van files biedt nog immer aan, maar heeft een melding op zijn site staan met de volgende boodschap:

D+ (Via Digital) change routines in nagra ecryption for now is in use MECM --Dec 17--

Kan iemand mij uitleggen wat deze boodschap te betekenen heeft en welke acties ik moet ondernemen? Ik heb een Xtreme STR met embedded U-CAS en F-card5.

Thanx
Gimme-TV

Het betekent, dat je alleen nog maar naar deze kanalen kan kijken als je met vakantie in Spanje bent.
Ze gebruiken een andere codering en zijn waarschijnlijk voor jaren op zwart.

Succes Theo

Nee de oplossing is nabij hij draait weer op MR en er is een file voor Cabo.
Wel eens waar een testfile maar op sommige ontvangers loopt het weer,succes

Wat ik dan niet begrijp is waarom er nog immer nieuwe keys verschijnen op sites. Hebben die jongens iets wat wij niet hebben?

Gimme-TV

Met Emulatorek 10a,een Irdeto module en een Season Interface is alles weer te zien.
moet met een Matrix Reloaded Module ook gaan heb ik gehoord,maar bij mij doe ik het met de Emulatorek + Freecam+ Season.

Veel geluk

Begrijp ik het goed dat als ik mijn embedded CAM upgrade naar een Matrix Reloaded, ik weer beeld zou kunnen krijgen?

nee je mebedded cam kan je niet upgraden naar een matrix reloaded een dat is n.l een cammodule net als de magic en joker cam
check de satshop boven eens en zie het aanbod van cam modules

Hasjo,

Jawel hoor je kan een embedded cam cam wel omtoveren naar MR weliswaar moet je daar bepaalde apparatuur voor hebben en enig soldeerwerk verrichten!

Hier al vaker gedaan op een Nextwave 2500!!

er staat upgraden en dan ga ik er vanuit dat het over een software update gaat en dan heb ik het niet over omsolderen en knutselen
daar heb je n.l wel wat technische achtergrond voor nodig :)

met een gemplus cam lukt het ook kijk op zackyfiles daar vind je het
nodige om te testen en te zien met sommige cams zoals joker ucam lukt het nog niet
groetjes uit spanje

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan