digitenne t2

sat-ed

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
4 mei 2010
Berichten
1.409
Waarderingsscore
312
Punten
83
Locatie
grunn
Geachte Heren, (en miss dame)

Het is zo ver
wij zijn kamp bewoners geworden, tijdelijk dan.
volgende punt graag advies/ zienswijze

camping geen normaal internet
schotel geen optie (bomen kap ruzie met bestuur blabla..)
dus Digitenne
volgende probleem, ik wil kunnen opnemen zodat ik die %@#$@# reclame kan door spoelen.
dus iets met openpli wat samen wil werken met ci+ module van kpn
 
Leuk dat je erover begint… Ik heb via “dat andere board” gevraagd of ik zo’n CI+ van de KPN mocht lenen om dat te testen. Er zijn namelijk tegenstrijdige berichten. De één zegt dat het werkt met de bekende CI+ hulpmiddelen, andere juist weer niet! De module is namelijk CI+1.4 en de certifikaten zijn voor CI+1.3. Heb het dus nog steeds zelf niet kunnen testen op onze ‘Open’ boxen. Zie alleen positieve testresultaten van TV’s met gecertificeerde CI+ en CI+ gecertificeerde STB’s als XORO…. Dus als iemand me zo‘n ding kan lenen…..
 
daar liep ik dus ook een beetje tegen aan.
aan de andere kant een vu met t2 tuner er in is ook weer een investering voor de glamping 6 maand...

heb nog wel iets anders gevonden
iemand bekend met de Amiko HD 8265+ combo?

de site van deze leverancier vermeld het volgende:
"1 Common Interface (CI)-slot óók geschikt voor KPN module!"

dingen zijn op voorraad vandaag 5-6-22
kan alleen nergens vinden of dit pli draait.
 
Daar draait géén OpenPli op.. Heeft gesloten image (waardoor CI+ dus werkt)
 
Als iemand zo’n geactiveerde CI+ heeft wil ik de certifikaten wel proberen in OpenPli 8.1 en 8.2)
 
Daar draait géén OpenPli op.. Heeft gesloten image (waardoor CI+ dus werkt)
ok jammer maar aan de andere kant als het werkt werkt het.
daarop de volgende vraag
weet iemand of die kaart van kpn 2 dingen tegelijk open gooit?
dus 1 kijken ander opnemen of loop ik dan tegen beperkingen aan van kaart of ontvanger?
Als iemand zo’n geactiveerde CI+ heeft wil ik de certifikaten wel proberen in OpenPli 8.1 en 8.2)
als dit hier doorgaat en je woont een beetje in de buurt is dat te regelen
 
De CI+ doet maar 1 stream…. Nadeel van een CI module… Er zijn er die 2 streams kunnen maar dan alleen van dezelfde frequentie. Dus nooit volledige vrijheid..
 
duidelijk thnx
 
Sterker nog! De opname in de originele boxen is uitgeschakeld. Ze willen niet dat je kunt opnemen…
 
Sterker nog! De opname in de originele boxen is uitgeschakeld. Ze willen niet dat je kunt opnemen…
was ik al achter vandaar de vraag over "alternatieven"
helaas is het dus een drama dat digi prut maar kan met een amiko wel opnemen terwijl ik aan het klaverjassen ben ;)
we gaan het nog eens door die grijze massa laten lopen en maken dan een besluit
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan