Digitenne

J

JoostA

Ik heb geen idee waar ik dit onderwerp eens neer had moeten zetten. Als het hier niet goed staat wil iemand het vast wel even verplaatsen. Maar onder *satelliet* nieuws durfde ik het toch niet te zetten...

Wat wil het geval: blijkbaar staat het eredivisie live pakket op satelliet open. Dat heb ik tenminste gehoord, maar het Canal Digitaal pakket heb ik opgedoekt, dus dat valt niet goed na te gaan (ik merk nu zelfs dat mijn Ned 1,2 en 3 het niet neer doen, té lang niet via de sat gekeken dus).

In ieder geval is het wel zo dat dit weekend de beide ere-divisie live kanalen op Digitenne wel openstaan. Ik kijk niet veel voetbal, maar het toeval wilde wel dat ik net de ene goal van Willem II tegen AZ mee kreeg. Eigenlijk aardig nieuw, temeer omdat ik nu zo langzamerhand denk dat die beide kanalen niet zo goed draaien als voorzien werd: ze staan met enige regelmaat volledig open. Blijkbaar om kijkers te trekken.

Mvg

 
Hoi JoostA

Ik heb 'm toch maar in het nieuws gedeelte gezet, ondanks dat dat gedeelte voor satelliet gerelateerd nieuws bedoeld is.

Je onderwerp heeft tenslotte wel raakvlakken hier.

Eventueel had ie ook in kletspraat kunnen staan.

Het beginners forum was in ieder geval niet gelukkig gekozen.

 
Het beginners forum was in ieder geval niet gelukkig gekozen.
Nou eigenlijk juist wel, van zijn standpunt gezien dan. Puur gekeken naar het feit dat JoostA niet zeker wist waar het te plaatsen, heeft hij heel netjes volgens regel 4 van onze regels gehandeld waarin staat dat als je iets niet zeker weet, je het beste betreffende post in Beginners of Kletspraat kunt schrijven. En dat heeft hij ook gedaan, prima dus, alhoewel wij ondanks alles vrij soepel zijn v.w.b. regels.:)

Maar het is zeker ook goed dat Mas3 het weer verplaatst heeft naar het Nieuws forum want als er iets al dan niet tijdelijk niet gecodeerd wordt, is dat zeker een item met nieuwswaarde.

Wellicht heeft het inderdaad vanavond open gestaan maar ik heb net gecontroleerd en inmiddels staat een en ander in elk geval weer onder de codering.

Het zou me niet verbazen als met het testen betreffende het tegengaan van cardsharing er nog wel meer vreemde dingn zullen gebeuren.;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan