DivX terug omzetten naar MPEG2

• Topic starter redneck eyeball
  • Startdatum
R

redneck eyeball

Ik probeer al een tijdje, zonder success, om van een DivX terug een DVD te maken, maar ik krijg het niet goed. Ofwel is het beeld om zeep, ofwel is de audio niet in sync.

Wie heeft hier ervaring mee ?
Ik heb wel een paar handleidingen op het net gevonden, maar geen enkele manier daarvan werkt ...
Voor alle duidelijkheid, ik wil er dus eerst MPEG2 van maken, omdat ik dan met mijn DVD authoring software hoofdstukken en menu's kan toevoegen.

Graag wat help van iemand hier ...

Thnx
Red

Heb datzelfde probleem ook. Ondanks tools als TmpgEnc en svcd2vcd, Cinemacraft Encoder en weet ik wat voor utility's allemaal, er gaat altijd wel wat mis, al is het maar audio out of sync, fouten tijdens het converteren of een uiteindelijke mpg file die niet wenst af te spelen.:(

De site van de link is heel interessant, maar met de daar aangetroffen informatie lukte het me ook niet.
Ja heel soms met heel sommige divx films, dus sommige avi's willen wel, anderen weer niet, zal wel te maken hebben met welke codec gebruikt wordt voor het maken van de divx ofzo anders kan ik het ook niet verklaren.

TMPG, Vitrual Dub en Pinnacle klaren het zaakje toch echt hoor.

Ciao,

Al.

Zal t.z.t. nog eens proberen, tot nu toe had ik pinnacle er nog niet bij gebruikt.

Dat kan je bijvoorbeeld heel makkelijk doen met een proggie als Mainconcept Mpeg Encoder.

Heel snel en heel makkelijk.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan