DM 500HD of DM800HD?

kadim_nr1

New Member
Lid sinds
7 mrt 2011
Berichten
22
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
45
Hallo allemaal.

Ik heb nu een DM 500.
Sinds 1 maart kan ik geen film 1 2 enz enz ontvangen
nou heb ik gehoord dat je met een DM500HD wel alles kan ontvangen omdat de film 1 enz. op mpeg-4 draait.

Nu is mijn vraag wat adviseren jullie mij? een DM500HD of DM800HD?

En weten jullie waar ik een goed Clone voor goedkoop kan vinden :biggrin: :biggrin:
 
Ik zou voor de DM500HD gaan deze is sneller en goedkoper.
Op MP wordt deze als clone aangeboden voor 175 euro, of de kwaliteit goed is kan ik je niet vertellen. Maar voor die prijs misschien een gokje wagen?
 
Weet wel wat je doet. Een dm500HD heeft wel degelijk nadelen t.o.v. een dm800se hd. Tenminste we nemen aan dat je de laatste dm800se bedoelt. Deze nadelen zijn sterk persoonlijk en hangt er maar van af of je het heel erg vindt. Zo heeft een dm500hd geen usb uitgang, wel een mini usb uitgang maar deze wordt voor services gebruikt. Deze is dus af fabriek niet bedoeld om als usb uitgang - zoals de meeste die gebruikten - te functioneren. Er zijn her en der wel drivers te vinden waardoor die usb uitgang als een normale usb gaat functioneren, maar of dit echt werkt weten we niet en evenmin weten we of dergelijke drivers verder nog conflicten opleveren/veroorzaken.

Daarnaast heeft de 500HD geen mogelijkheid voor een interne HDD, wel kun je er een esata op aansluiten en natuurlijk verbinding met het netwerk.

Een USB is toch wel makkelijk voor picons, plugins zoals barry allen, etc etc.
Als het je niet uitmaakt dan zouden we voor een dm800se gaan maar wel dus de se en een originele en zeker geen kloon.
 
mensen thnx ik heb uiteindelijk voor een 800 hd gekozen :d
 
kloon of origineel?
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan