dm500 dood

O

opeltje

tja, mogelijk wordt het dan toch een nieuwe dreambox...

vanavond stopte de 500 er mee...hij starte steeds opnieuw op.

daarna de stekker er uit gehad en nu brand alleen het groene lampje nog.

hij is niet meer te benaderen via lan en ook via de nulmodem kabel geen reactie meer........heeft er nog iemand een idee?

groeten opeltje

ik kom er net achter dat er nog 2 weken garantie op zit......zullen ze er lastig over doen als er een andere firmware op zit? (als deze al niet weg is..)

Probeer eens een andere dreamup versie.

Ik heb ze zowat allemaal geprobeerd voordat ik mijn 500 geflashed kreeg.

Zelfs eentje die het eerst wel deed deed het op een gegeven moment niet meer...

En uiteraard de juiste procedure volgen : stekker eruit , nullmodemkabel aansluiten , dreamup starten, "connect" klikken , stekker erin .........

Dacht dat je wel de originele software erop moet hebben om aanspraak te kunnen maken op de garantie.

Appie

Da's een goed idee van appie. Ik had er laatst ook eentje die niet meer wenste te reageren. Grappig genoeg, wilde hij opeens wel reageren met de Dreamup versie voor alle dreamboxen, een vrij nieuwe versie.

Deze staat in onze download sectie onder de utilities van Dreambox en is de v.1.2.2.0 als ik me niet vergis.

Probeer het daar eens mee, op de manier zoals Appie39 aangeeft. Eventueel ook zorgen dat "use network" staat uitgevinkt indien aanwezig, voordat je op connect drukt.

heel normaal voorkomend probleem Opeltje, mijn vriend uut het hoge Noorden!

effe rommelen met bovenstaande tipjes zal em wel weer leven inblazen.

andere vraag, zou je me even willen bellen deze week, heb nog een vraag aan je waar ik niet uit kom.

ik hoop dat je mijn nummer nog hebt (GSM) anders PB me effe, dan geef ik em je even door.

tot dan,

ik krijg hem echt niet meer aan de gang...ook niet met andere versies helaas....ik heb de moed opgegeven en hem teruggebracht. hopelijk krijgen hun hem weer aan de gang.

xgabox,

pm of mail me je nummer maar even, zodat ik contact met je kan opnemen.

dreambox intussen weer thuis...wel met een rekening ivm verkeerde software...maargoed hij werkt weer....

bedankt!

Pffff.... wel beetje belachelijk van die rekening want daarvoor maken ze die droomdozen net en daar maken ze ook reklame mee dat je er andere firmware op kunt zetten.

Maar goed, fijn te horen dat ie weer terug is!

ik deel die mening..maargoed hij is er weer....en het bedrag was gelukkig niet echt veel...20 euries....vind ik...

Oh, naja, qua bedrag gaat het dan inderdaad nog wel.

Ik heb er net eentje aangeschaft, schrok me al rot. Ding aangesloten, gaf alleen zwart beeld, deed totaal niets, reageerde ook niet op de a/b. Volgens de handleiding zou er een wizard moeten komen die de firmware dan installeert, nou niet dus.

Even DreamUp genomen die maakte contact dus gemini erop gezet en pfff... alles werkte prima. Maar was toch wel even schrikken dat zwarte beeld zo bij een nieuwe ontvanger en dat niet reageren op de a/b (aan/uit).

dat is inderdaad schrikken bij een nieuwe box....maar hij doet het gelukkig weer..

fijne dagen toegewenst,

opeltje

Thanks! Jij jij ook fijne dagen toegewenst!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan