dm7025 flashwizard

H

henni

hoi,

net een nieuwe box gekocht

en kan nergens images van de dm7025 vinden

en ook geen flashwizard vinden van na 6.3

en of die ook nfi bestanden begrijpt

ik krijg bij 6.3 de melding nog niet beschikbaar in 7020

en 6.2 snapt nfi bestanden niet

henni .p van woude

Kijk dan eens naar de rechterkolom hier op dit forum!

Daar staat een downloadsectie, en daarin staat flashwizzard 6.3.

En wat betreft een image voor de 7025, die wil ik hier gerust uploaden, maar ik denk dat je beter eventjes bij dreamboxworld dot kom kunt gaan kijken. ;)

ik denk dat ik te snel gelezen heb, jij zoekt een versie van boven de 6.3?

Die staat hier niet dan...

ik en nu aan het kijken bij die site maar de melding not(yet)suported on the 7020 blijft is het een optie of zo die ik moet vinken om die melding te omzijlen?

ja mischien heb ik dan wel een latere verzie nodig maar die kan ik ook niet vinden

ps.. veel succes met de server upgrade,

kan ik een giro nummer storting beoven en welke is dat?

Laatst bewerkt:
De server upgrade is niet voor Fun maar voor Duck, het betreft een mysql en php upgrade, dus softwarematige upgrade en nog wat verbetering in beveiligingszaken.

Bij mijn weten is er geen nieuwere versie Flashwizzard dan 6.3 maar als je een seriele nullmodemkabel hebt, dan kun je ook het programma DreamUp gebruiken, we hebben een versie online die ook met 702x Dreamboxen werkt.

vertel eens meer over die verzie online die met dreambox 702x en werkt

ik ben nu de nulmodem aanhet prroberen maar omdat ik hier zoveel

duck liefhebbers tegenkom en het op duckfiles niet kan vinden

mag ik toch wel vragen te sponsoren?

Oopsss... mijn fout, excuus, ik dacht dat hij er in stond, dat was niet het geval, nu echter wel.

Klik rechts op Downloads, dan Dreambox en dan Utilities.

DreamUp V1.2.2.0 is de nieuwste versie.

hoi,net een nieuwe box gekocht

en kan nergens images van de dm7025 vinden

en ook geen flashwizard vinden van na 6.3

en of die ook nfi bestanden begrijpt

ik krijg bij 6.3 de melding nog niet beschikbaar in 7020

en 6.2 snapt nfi bestanden niet

henni .p van woude
De DM7025 flash je niet via Flashwizzard, maar via de webinterface van de box.

> box uitzetten

> onderste knop ingedrukt houden terwijl je hem aanzet

> Lees het ip-adres af op je display en log in met je browser! (ip adres in je Internet Explorer zoekbalkje invullen)

Onderaan zie je dan "firmware upgrade" en kun je een image er in laden.

Simple as can be!

Mooi!!

Welke image heb je er nu ingebakken??

en een beoek aan de satwinkel

begreep ik dan eindelijk dat ik de 2de tuner op niet ingesteld moest instellen

en nu de davinci 2 geinstalleerd die geeft een foutmelding

dat ik een addone first (a* tar.gz file) moet plaatsen

maar ik kijk nog even op hun website

die dm7025 is toch heel wat ingewikkelder dan de dm7000

ook al heeft ie veel wizzards en fancy grafiche menu' tjes

heb ik het nog niet voor elkaar om een softcam te instaleren die zowel de canaal digitaal canalen via een kaartje als de inxtc en xplus die ik er voor 9 maanden bij weet iemand mischien mij hierbij te helpen?

hennni

De InXTC zou via de Dreamcrypt Emu moeten werken, gewoon in het interne kaartslot. Volgens mij werkt dat niet via een andere emu.

Of je zou eens newcamd kunnen proberen.

er komt een Flashwizzard pro voor de dreambox 7025 ze zijn er nog mee aan het testen de beste image voor de dreambox 7025 vind ik zelf de gimini 2.0

groetjes Gert

Ik heb wel iets, waar je van de 702x een 100% kopie kunt maken, dus image. Het is wel een .nfi die je eruit trekt. Je kunt die gewoon weer via de webinterface kunt flashen en de box draaid gelijk weer met alleen settings en emu`s erin. Mocht je interesse hebben, hoor ik het wel.

Ik heb wel iets' date=' waar je van de 702x een 100% kopie kunt maken, dus image. Het is wel een .nfi die je eruit trekt. Je kunt die gewoon weer via de webinterface kunt flashen en de box draaid gelijk weer met alleen settings en emu`s erin. Mocht je interesse hebben, hoor ik het wel.[/quote']nou laat maar horen ik heb wel interese groetjes Gert

Bijlage bijgevoegd. Is wel in een vreemde taal, maar met de plaatsjes zul je er best uitkomen. Is mij ook gelukt. Je moet er wel een hd in hebben of even een mount maken naar je pc, waar je de image kwijt kunt. Vergeet niet de rechten op 755 te zetten van de .sh bestanden.

@Gilera: Ik heb effe de quote weggehaald, quoten is niet nodig als het antwoord meteen onder het betreffende bericht staat.

@Allen: Het bestandje staat nu ook in de download sectie van het forum en zal op een later tijdstip waarschijnlijk verplaatst worden daar naartoe, dus niet meer in deze thread staan.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan