downen

mistico

Jr. Member
Lid sinds
4 jun 2005
Berichten
82
Waarderingsscore
0
Punten
6
Leeftijd
72
pff nu heb ik alles geprobeerd maar geraak niet aan die progjes uit nzb usenet4u noem maar open iedereen zegt dat het zo makelijk is
niet voor mij dus jammer
 
down loaden met grabit

op een rij zetten en repareren met met qpar staat een file bij met par 2 repareren op automatisch zetten

en dan uit pakken met win rar

en dan eventueel omzetten met dvd converter hoeft niet altijd

gr frans
 
Het lijkt idd: mooilijk maar door goed te lezen op de site die Mr Blue Sky vermelde moet het lukken.
Vaker worden films aangeboden om te downen in HD en dvd9.(zijn groter dan normale dvd,s)
Een DVD9 kun je met DVD SHRINK verkleinen zodat hij past op een normale dvd schijf.van 4,7gb.

Daarbij komt nog bij dat vele providers de download snelheid via hun newsserver knijpen.voorbeeld = heb je een 8mb lijntje kun je maar met 100 kb via news server downen dus een film downen kost uuuuuuren.

Dus zal je in de meenste gevallen een pay server moeten nemen. EWEKA is daar eentje van en is zeer goed. en via hun kan je dan downen met je provider snelheid.

Sommige payservers ondersteunen niet alle download proggie,s de meenst gangbare is newsleecher vanaf 3.0 en is overal te vinden met c***k.
Maar goed lezen is het halve werk.er is info genoeg over te vinden.

suc6.

vg/sth.
 
wat en ramp seg met gabit 5 euros betaald en nieks kunnen doen het zelfde met usenext amai eerst en free abo dan heb ik betaald met pay pal maar kan daar niks dowen user dont exsist zegt men ondanks men inlog en paswoord die ik van hen kreeg wat en goede sevise wat vind je hier van kl boel ja geld afzetters zijn het sorry voor de woorden ma tmoest eraf
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan