dragon lair3d

D

doodi

ik heb dit spel binnen maar krijg het niet gebrand heel graag hulp
 
voor welke systeem is de game?
hoe heten de bestands extentie's? Bin,iso enz
wat heb je al geprobeerd?

Kortom meer info graag want enkelt met jou zin kan niemand je antwoord geven
 
ik heb al verschillende xbox spellen gebrand met nero en dvd dycrypter maar dit spel staat in een map en dvddecrypter ziet hem niet en met nero naar toe slepen gaat en dan staat er sucsesvol gebrand maar de box kent het niet wie helpt aub
 
vertel eens wat voor bestand het is misschien dat het wat makkelijker is dan........
 
ik zie niet wat voor het bestand het is stom he maar ik heb het uitgepakt met winrar en alles staat nu in een map klik ik die aan dan staat alles in 5 mappen en verschillende delen ook heb ik de hele map naar nero gesleept en gebrand maar de box ziet hem niet
 
lijkt mij als je op het bestand gaat staan wat je hebt uitgepakt rechtermuisknop en dan eigenschappen drukken dan moet je daar toch kennen zien wat voor bestand het is.......is wel belangrijk om te weten wat voor bestand het is om die te kennen branden.....
 
bedankt ik ben heel blij met de hulp het bestand is ACT en XMV
 
het zijn idd rare bestanden ik heb er nog nooit van gehoord,normaal gesproken zou je dus een iso of een GI bestand hebben maar met deze bestanden zou ik het ook niet weten...of het is weer iets nieuws.............sorrie maar hier zou ik je geen antwoord op kennen geven..........ik zou je graag willen helpen.......


misschien iemand anders..........



greets mbon
 
Weet niet of je met xp draaid

Maar als dat wel zo is zou je hem kunnen proberen te openen hij zal dan met de vraag komen of je het bijhorende bestand om hem te openen wil zoeken op internet of op je hardeschijf
Kies voor internet en het bijhoorende proggie zal gezocht worden

Weet niet of dit bij andere ms versies ook werkt.

zo heb ik ook die gi gevonden maarja primmo prassi ziet mijn brander niet :(
 
@quark zo heb ik ook die gi gevonden maarja primmo prassi ziet mijn brander niet .....



en probeer het dan eens met dvd decrypter daar ken je ook gi bestanden mee fikken......misschien ziet die wel je brander!!!!!!!!
 
@doodi
Da's jammer

@mbon
Hij ziet mijn brander en doet het heel netjes en perfect en dat voor freeware:)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan