dragoncam in humax 5400

M

marcelkim

is het mogelijk om een dragoncam op de humax aan te sluiten?
zo ja werk het 100% goed of zijn er veel problemen mee.
en moet er dan andere fimware in of kan gewoon de toh 3.0 aanhouden?

dragon cam werkt 1000% goed in de gewone slot van de humax
je hoef geen special softwair in te laaden het werkt gewon goed
wel alles iets open in de dargon cam bijvoorbeeld nu sky italie en D+ open moet je eff de emu sluiten en je hebt beeld
grtz roufa!

Waarschijnlijk in de config van de ToH, alleen Card selecteren.

Deze staat nu waarschijnlijk op Card-Emu-S

GR Fred.

wat voor kaart moet er in de dragon cam?
een knotcard of een fun7 kaart?

wat bedoel je met wat voor kaart moet in de dragon cam de dragon cam opent alles zonder hulp van een kaart
grtz roufa!

Originally posted by marcelkim
moet je de keys programmeren met de loaderkaart?

Met de loaderkaart zet je de complete .dra file erop inclusief de keys. Je kan deze file zelf bewerken met DCP software.
Is niet nodig, een keywijziging kan ook met de afstandbediening in het debug menu, maar dan moet een hex key eerst omgezet worden naar decimalen.

kan ik de dragon ook met de cas2 met add on en dummy kaart van andere sofware voor zien?

@raky,

Heb zelf geen cas2, maar lees zojuist op een ander board, dat de loaderkaart te programmeren is met cas2 + add on. Deze loaderkaart (gelijkwaardig aan fun 7) is dan weer nodig om de Cam te laden.

nog net mooi voor de kerst binnen :)
en al volop kleur met deze module,de humax mag voorlopig nog
blijven

is een dragoncam well aan te bevelen of kan ik beter een ander type cam kopen. welke cam kan het meeste aan?

ik denk dat je je beter af kan vragen,welke cam heeft op dit moment de meeste/beste support en dan kom je denk ik toch uit op de dragon.
alles hangt natuurlijk af van de providers en mogelijke wissels,maar dat geldt ook voor een knotkaart en de opvolgers hiervan. alles heeft te maken met commercie zodra er weer een nieuwe cam of kaart komt zal deze weer uitgemolken worden.
ik ben er blij mee,tijd zal het leren hij kan altijd nog dienst doen als seca,viacces,iderto cam

Ik krijg met geen mogelijkheid de Dragon CAM geladen met de Card Loader.
Programmeren van de kaart gaat goed, maar na het stoppen in de CAM en laten initialiseren, krijg ik geen menu om de kaart in de CAM te laden.
Wat doe ik fout?

stop de card in het cam zorg dat je op een fta kanal bent receiver uit en aan nu gaa je naar menu dan zie je het van zelf lauder card druk op oke waarschijnlijk moet je 2 keer drukken en de cam begint te laden wacht tot de cam 100% klaar trek de card uit receiver weer uit en aan zetting
dat is alles sucsess!
grtz roufa!

Dat is mijn probleem, ik zet mij receiver aan en het begint met Initialising CI module.
In het CI menu zie ik geen Loader optie.
Alleen de keuzes Smartcard/Debug/Settings.
ToH menu staat ingesteld op CARD.

zie je wel in het ci menu dat de dragon erin zit? je zou dan ook de vraag moeten krijgen of je de dragon wilt laden ga je op ja staan en druk op ok dan moet ie gaan lopen en kan je dmv de refresh toets de voortgang zien.
weet je zeker dat je loaderkaart ook geladen is?
en inderdaad wel op free to air kanaal afgestemd zijn

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan