Dream remote 7020 openen

Grijzekop

New Member
Lid sinds
20 feb 2011
Berichten
8
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
66
Wie kan mij uitleggen of precies vertellen hoe je de afstandsbediening van een dreambox 7020 kan openmaken.
Er zijn een paar knoppen zoals de dream en de exit knop die niet meer goed werken.
Er zit denk ik vettigheid of vuil tussen en wil de print schoonmaken.
Alleen krijg ik de afstandsbediening niet open. Je draait de schroef in het batterij vak eruit maar dan zit alles nog als een huis.
Een hamer helpt goed dat weet ik uit ervaring maar wil het nou eens zonder schade doen.

Graag hulp
 
Ik heb de mijne nog nooit geopend maar achter de batterijen zit een schroefje. Waarschijnlijk kan je daarmee je afstandbediening openen.

Grt Parabolica.
 
Meestal zitten de onder en de bovenkant op elkaar geklikt en moet je met een scherp voorwerp zien uit te vogelen waar die nokjes zitten, Meestal hoor je dan krak en dan weet je waar dat nokje zat met de nadruk op zat.


Schoonmaken let erop dat je geen agressieve schoonmaakmiddelen gebruikt er zit laagohmoge koolstof op de printof goudcontacten en op de rubberen dopjes die contact maken op de print zit koolstof, als je die verwijderd dan is het wel schoon maar maakt dan geen kontact meer.

Succes
 
Misschien ook een oplossing.
Google op afstandbediening.
Heb je voor 15 euro +verzendkosten een nieuwe.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan