dreambox 500hd geluid problemen

E

edje

komt weleens voor dat het geluid weg valt tijdens het kijken van de tv kanalen. ik heb een dreambox 500 hd. Wie kan mij helpen, alvast bedankt

Hans Anders!!

Nee grapje, gebeurd dat met de standaard kanalen of met de HD kanalen, en is je schotel wel perfect afgeregeld of staat ie op het randje??

en hoe luister je---> via Scart Tulip stekers of via een glasvezel kabel (optisch)??

ja... je stel mij veel vragen :) ik luister gewoon via HD tv met hd kabel naar het kast naar dreambox, als je dat bedoelt, en wat betreft de kabel dat is een schotel kabel.

Ik heb geen idee maar met je toegevoegde informatie is er ongetwijfeld wel iemand die je kan tippen.

Kan natuurlijk ook aan uw TV liggen, probeer eens of het geluid van je TV goed is door - als het mogelijk is - af te stemmen op een niet satelliet kanaal als dat gaat. Pas als dat goed is dan eerst in uw "satelliet hardware" gaan zoeken. Het is zo dat indien u beeld heeft van satelliet - en kennelijk valt dat niet weg - dan moet u ook geluid hebben. Hetgeen impliceert dat de schotel, lnb en coax kabel goed moeten zijn. Doordat het beeld niet wegvalt zal de schotel ook goed uitgericht zijn. Misschien dan eens een andere image proberen alhoewel ons dat sterk lijkt dat het daar aan zou liggen, maar u weet nooit..... Indien dat allemaal niet brengt zou het wellicht aan de HDMI kabel kunnen liggen in welk geval u eens een andere HDMI kabel zou kunnen proberen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan