Dreambox 800 HD se

_MINX_

New Member
Lid sinds
12 okt 2014
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
60
Hallo,

Wij hebben een Dreambox 800 HD se en internet en tv via ziggo.
Het gebied waar wij zitten heeft zijn contract met ziggo opgezegd,en gaat begin volgend jaar via Caiway.
Nu is mijn vraag of de dreambox ook gewoon via caiway werkt??

Mvg,

_MINX_
 
Tering Cogas ,

Gaat zomaar van kabel aanbieder veranderen , ook ziggo mobiel voordeel sneuvelt.

Dat CAIWAY op de dreambox zal werken lijkt me wel ,maar of tja waar we het hier niet over mogen hebben ook gaat werken???????

Sterker nog , het is ook de vraag of de interactieve decoders die je aangeschaft hebt ook werken????

En dat allemaal om de gratis aansluiting van glasvezel te kunnen compenseren..

Foei foei foei ,

Het zal afwachten zijn wat ons over komt.

Ook ik heb een schrijven gekregen met het verzoek je contract over te zetten van Ziggo naar Caiway.

Net nu ik een pittig geprijsde interactieve ontvanger heb aangeschaft.

Schooiers zijn het ,
En erger nog is dat er voorlopig geen glasvezel vrij gegeven wordt en dus alleen kabel kunt kiezen. Alles moet om zijn per 1 januari 2015.
 
Het grootste nadeel is dat Ziggo geen gebruik kan en mag maken van de glasvezel, althans dat is wat ik er van begrepen heb.

maar ff ter info Matrix, het is een algemene vraag. ;)
 
Die algemene vraag raakt mij ook ik zit ook in dat gebied en krijg per 1 januari ipv ziggo CAIWAY opgedrongen.
 
Welkom in Twente?
 
Nou ja deels cogas heeft zijn residentie in Almelo alwaar ik ook een stulpje bezit. En bestrijkt gedeeltelijk twente.
Er wordt nu massaal getwitterd dat deze stap buiten proporties is. Maar zal wel geen effect hebben.
Ik vermoed dat ik mijn 2 aangeschafte ziggo interactieve ontvangers richting kliko kan verplaatsen. Alsmede de smartcards..
 
dreambox gebruiken en claim indienen bij Ziggo
 
Ik heb nu alle paperassen binnen en het riekt ernaar dat caiway kabel gewoon ziggo is.
Precies dezelfde pakketten en ook alle extras identiek. Enige afwijking is dat je voor basis tv geen smartcard nodig hebt. Voor de plus pakketten krijg je een caiway card. Of je op een adres meerdere smartcards kunt aanschaffen wordt niet vermeld.
En oude apparatuur blijft gewoon werken.. Alleen on demand en uitzending gemist is niet toegankelijk op de kabel. Wel op glasvezel maar dan heb je nieuwe apparatuur nodig.
 
_MINX_;232513 zei:
Hallo,

Wij hebben een Dreambox 800 HD se en internet en tv via ziggo.
Het gebied waar wij zitten heeft zijn contract met ziggo opgezegd,en gaat begin volgend jaar via Caiway.
Nu is mijn vraag of de dreambox ook gewoon via caiway werkt??

Mvg,

_MINX_

Caiway gaat gewoon werken net als ziggo.
Geen probleem
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan