Dreambox 8000 info van DMM

zad75455

Jr. Member
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
111
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
74
En volgens mij zullen we nog langer wachten op de DM8000 nu met de nieuwste Full-HD


Fly,
 
Hoi,

Ik heb een linkje gevonden waar volgens eigen zeggen de dm 8000 al te koop is. Echter vind ik niks over de dm8000 op de site van dream multimedia zelf???????

Heb een mailtje gestuurd naar de winkel en zal nog wel horen.

Wil geen reclame maken dus doe ik het zo:

zoeken op google.de naar: "dreambox dm 8000". Let wel op dat je het rondje "pagina's uit Deutschland" aanvinkt, anders duurt het wat langer voor je een goeie hit tegenkomt.

Op de eerste en tweede pagina al een adres.
 
pagina's uit duitsland kun je alleen aanklikken als je naar www.google.de gaat.
Verder zijn wij geen sites tegen gekomen die prijzen vermelden. Als je iets koopt, wil je toch weten hoeveel iets kost..... Dat je van DMM niks heb vernomen lijkt ons logisch zolang de DM 8000 nog niet ter verkoop is aangeboden. Kortom: de dm 8000 is nog steeds niet in de verkoop gedaan. Overigens vragen we ons af of die al officieel in produktie is genomen.
 
idd je moet naar www.google.de Had ik ook in de tekst, alleen zonder www. Scheelt een hoop tikwerk. Net nog even goed gekeken, ze bieden hem aan voor €797,-. en idd, ik heb slecht op de pagina gekeken, het gaat om een voorbestelling. ze verwachten hem in januari.........

hier heb ik hem gevonden: http://www.seh1.de/detailar.asp?AN=8942

Is niet bedoeld als reclame, ik haal hem liever gewoon in NL, maar voor de diehards.....
 
Heb even via bovenstaande link gekeken. En zie daar er wordt aangegeven dat hij HDMI heeft. Dacht dat de 8000 geen HDMI zou krijgen of vergis ik me.

Math
 
Ik lees wel overal dat hij een DVI uitgang gaat hebben, maar idd hier spreken ze ook over HDMI. Misschien is dit de reden dat Dream de lancering zo ongelofelijk lang heeft uitgesteld? Ik heb wel ergens gelezen dat het beschikbaar komen van de juiste chips voor een concurrerende box iedere keer roet in het eten heeft gegooid. Maar het blijft speculeren
 
Ik denk dat Dream de vergissing om geen HDMI licenties te kopen heeft ingezien, en dan krijg je enorme vertragingen.
Dit is wat dream mij heeft gestuurd op een mail aan hen:

Sehr geehrte(r) Dick Timmerman,



"Dick Timmerman" <dick.timmerman@solcon.nl> schrieb:

> Hallo,
>
> Ich befrage mich wann jetzt endlich die lang erwartete DM 8000
> vorhanden ist.
>
> Bis jetzt warte ich schon anderthalb jahr auf die release vom DM 8000.
>
> Können sie mich etwas erzahlen?
>
> Mit freundlichen grüssen,
>
> Dick Timmerman
>
Die Ankündigung auf unserer Homepage bedeutet, dass zusätzlich zur DM8000 noch ein anderer HDTV-Receiver von Dream Multimedia erscheinen wird.

Genaue Informationen über Gerätebezeichnung, technische Daten und Features liegen zur Zeit noch nicht vor, in Kürze werden diesbezüglich neue Informationen auf http://dmmtv.de/deutsch/news.php veröffentlicht.

Vielen Dank für Ihr Verständnis.

Mit freundlichem Gruß, Best Regards

Tino Pirih
Tel.: 0180-3 85 85 90 110
Fax 0180-3 85 85 90 111
eMail: support@dream-multimedia-tv.de
web: http://www.dream-multimedia-tv.de
http://tickets.dream-multimedia-tv.de/otrs/customer.pl

Address
Dream Multimedia GmbH
Pierbusch 26
44536 Lünen
Germany

Amtsgericht Dortmund, HRB 19958
Geschäftsführung: Alpaslan Karasu
 
Ik denk dat Dream de vergissing om geen HDMI licenties te kopen heeft ingezien, en dan krijg je enorme vertragingen

Het ligt totaal anders HDMI licentie is afgewezen omdat via HDPC de kopieer beveiliging in gevaar komt bij Dream.
In het verleden is gebleken dat Dream het niet zo nauw neemt met rechten van de providers met die netwerkansluiting.
Nu wilden ze de 8000 aanbieden met DVI- HDMI kabel maar ja dan is het voor velen weer geen echte HD ontvanger.
Dus dat zal de reden zijn dat het lang duurt maar voor velen zal het met deze prijs van rond de 800 euro wel teveel van het goede zijn, wat moet je er mee als je er vier kanalen tegelijk kan opnemen.

Als je al die opties niet nodig hebt kun je een Kathrein UFS-910 nemen een Linux HD ontvanger ze zijn volop bezig met software, of je kunt wachten op de Dreambox 800 die daar ook op de foto staat en eerder zal komen als de 8000.
Dream is daar zo geheimzinnig mee bezig dus wat dat is weet ook niemand.

offtopic
niet zo slim om je emailadres zo op het board te zetten.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan