Dag allemaal,
Ik ben in het bezit van een Visiosat BIG BISAT schotel,dreambox 8000 in de db heb ik een dvb-c tuner geplaatst.
Twee Quad lnb`s,een MAXIMUM DiSEqC 8/1 switch,een Swchaiger SF9000 sat finder.
Op mijn dak heb ik al een tegelvoet standaard met 60/40 tegels geplaatst waarop de Big bisat zit.
Achter de standaard staat een box van 50\50 daar komt de DiSEqC 8/1 switch in te zitten.
De reden hier voor is?ik wil niet zoveel kabels door het dak heen er komen wel twee coax kabels het dat uit de een voor ontvangst de andere voor opnemen.
Ik heb dacht ik zo al het materiaal in huis.
Men zegt altijd, zorg dat je eerst alles in huis hebt voordat je er aan begint.
Dat voor een beginner
Nu het volgende!
Wie kan mij vertellen wat voor image moet ik in mijn db plaatsen?
Is dat Pli of gemini.
Ik heb zelf aan dat ding zitten klooien zodat het een eigen leven is gaan leiden geloof ik.
Ik wil het allemaal stap voor stap gaan doen dadelijk kom ik er helemaal niet meer uit.
Wie kan mij hiermee helpen.
Alvast bedankt voor jullie moeite.
Gr Dés
Ik ben in het bezit van een Visiosat BIG BISAT schotel,dreambox 8000 in de db heb ik een dvb-c tuner geplaatst.
Twee Quad lnb`s,een MAXIMUM DiSEqC 8/1 switch,een Swchaiger SF9000 sat finder.
Op mijn dak heb ik al een tegelvoet standaard met 60/40 tegels geplaatst waarop de Big bisat zit.
Achter de standaard staat een box van 50\50 daar komt de DiSEqC 8/1 switch in te zitten.
De reden hier voor is?ik wil niet zoveel kabels door het dak heen er komen wel twee coax kabels het dat uit de een voor ontvangst de andere voor opnemen.
Ik heb dacht ik zo al het materiaal in huis.
Men zegt altijd, zorg dat je eerst alles in huis hebt voordat je er aan begint.
Dat voor een beginner

Nu het volgende!
Wie kan mij vertellen wat voor image moet ik in mijn db plaatsen?
Is dat Pli of gemini.
Ik heb zelf aan dat ding zitten klooien zodat het een eigen leven is gaan leiden geloof ik.
Ik wil het allemaal stap voor stap gaan doen dadelijk kom ik er helemaal niet meer uit.
Wie kan mij hiermee helpen.
Alvast bedankt voor jullie moeite.
Gr Dés