Dreambox 800HD sim2.01 mbt Mediaguard

  • Topic starter schampbakken
  • Startdatum
S

schampbakken

Hallo,

ik heb een vraagje om mijn nieuwe Mediaguard 3 kaart van Canal Digitaal op mijn Dreambox 800Hd sim2.01 aan de gang te krijgen.

De image die ik gebruik is:
OpenPLi-2.1-beta-dm800-20120526-sim201-ssl84b.nfi

CCCam die ik geinstalleerd heb is 2.30.

Moet ik om de Mediaguard 3 kaart te gebuiken iets in de CCCam.cfg aanpassen?
In OpenPli kan ik ook geen knop vinden met kaartinfo, in andere images die ik gebruikt had stond altijd een knop voor de kaartinfo.
Maar omdat ik onder die images met een oudere CCcam een melding kreeg dat de kaart niet goed was dacht ik een nieuwe image te installeren en naar CCcam 2.30 te gaan maar helaas nog zonder resultaat.

Ik heb ook nog een Dreambox 7000, deze heeft nu een Irdeto kaart die komt te vervallen. Ook de mediaguard 3 kaart er in gedaan maar deze lijkt ook niet te werken. Moet de mediaguard op deze dreambox ook gewoon doen of ondersteund de card reader dat niet. Kreeg een melding dat het niet zou werken. Of moet ik dan op deze ook een nieuwe CCcam installeren, volgens mij staat op deze nu 2.11.

Met vriendelijke groet,
Rene
 
Probeer eerst eens de kaart te aktiveren op de site van CD.???gr.George
 
Ik zie dat je een clone hebt.
Ga eerst even kijken welke ssl je hebt ,dit zie je als je hem aansluit.
als het idd een 84 a of b is dan heb je de juiste image erop gezet.
Verder moet je als je cccam hebt geinstalleerd ook nog eens aktiveren in het menu want standaard staat hij op common interface.
Daar veranderen en bevestigen dan loopt cccam .
Dan zou hij moeten werken,verder kan je de kaart via cccam panel uitlezen .
Succes en laat wat weten.
 
oja de nieuwste cccam 2.30 werkt niet met alle kaarten goed probeer eens de 2.2.1 of de 2,13
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan