Dreambox DM 800 HD se!

J

jeffajit

Goedendag

Ik ben hier nieuw op dit forum.
Ik ben Jeff, ik ben van plan om een Dreambox DM 800 HD se te kopen.

Ik had daar een paar vraagjes over.

Mijn oom/buurman heeft ook een Dreambox DM 800 HD se, hij heeft hem sinds kort net nieuw.
- Hij heeft hem via de kabel aan gesloten maar hij doet het niet. Kan deze spelers alleen via de sataliet.
- Mijn oom had deze speler gekocht omdat hij had gehoord, dat je lijsten met betaalde zenders kon downloaden en dan in de speler te laten coderen. Zo dat je eigenlijk alle zenders kan ophalen zonder een smartcard. Is dit juist.

Alvast bedankt!

pm mogen ook verstuurd worden.

gr. jeff

jeffajit;218465 zei:
- Mijn oom had deze speler gekocht omdat hij had gehoord, dat je lijsten met betaalde zenders kon downloaden en dan in de speler te laten coderen. Zo dat je eigenlijk alle zenders kan ophalen zonder een smartcard. Is dit juist.

ff

Allereerst welkom op het forum.

Als hij dat gehoord heeft dan heeft hij zich volgens mij toch verkeerd in laten lichten, want dat kan namelijk niet.
En als het wel zou kunnen dan mag het hier niet besproken worden, maar dat zul je vast wel gelezen hebben in onze boardregels. ;)

Je kunt alleen zenders die niet fta zijn ontvangen met een smartcard waar een abonnement op zit.

En een Dreambox DM 800 HD se, is een satellietontvanger dus die kan niet op de kabel aangesloten worden.

Ik vraag me af wie jullie dit allemaal aangesmeerd heeft? Heb je dit(klik) onderwerp gelezen?

In eendreambox 800 hd se zit standaard een satelliettuner, echter je kunt deze zo vervangen door een kabeltuner zodat je er wel degelijk mee naar kabelzenders kunt kijken. Wij hebben ook o.a. een dm800hd se en hebben de tuner er al eens uitgehaald, en is zeker niet moeilijk. Sterker nog een van de eigenschappen van een dm800hd se is juist een losse insteektuner.

Wat het downloaden van lijsten en gratis, doch illegaal, kijken naar zenders waar je normaal gesproken een smartkaart voor nodig hebt is zeker ook met een dm800hd se mogelijk. Het is echter niet zo dat je een lijst kunt downloaden en dat je dan klaar bent. Met het downloaden van lijsten zal -zo denken we - de kanalenlijsten (zenders dus) worden bedoeld. Wil je gratis en illegaal kijken zul je een emulator moeten installeren in je dm800hd se; dat is softwarematig en dus gratis. Dan ben je er nog niet en moet je ook nog die emulator configureren en met iemand verbinding hebben via internet die je bepaalde data stuurt. Let wel dit heeft allemaal betrekking op satelliet of dit ook zo werkt met kabel weten we niet.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan