dreambox dood :-(

D

davidrod

Hoi,

ik hen net met Dreamflash een nieuwe image op de dreambox geladen (Hydra Phoenix.img), alles is volgens dreamflash goed gegaan en daarna zei dat de dreambox wordt reloded em daarna ik krijg alleen op scherm de logo met hydra 1.09 en niets meer, het gaat niet verder, ik druk op menu op alle knopjes maar niets.....
ik voel me een klein beetje rot.... heb ik het echt kapot gemaakt ?

saludos

david

Nee dat hoeft niet, David.

Okay test 1:
Stekker eruit halen, knoppie rechts boven indrukken en ingedrukt houden, Stekker er weer in, maar knoppie vast blijven houden tot Image Erase verschijnd.

als dat niet werkt Test 2:

Serieel kabel aansluiten en gebruik maken van Dreamup programma.
Eerst erse dan nieuw image er op zetten

Duurs even en dan Stap test 1 herhalen.

Groetjes Bert

Bert,

ik heb 3 knopjes, twee links (naar boven en naar beneden paljes) en eentje rechts (aan/uit)
bedoel je de aan/uit knop?

bedankt

david

Sorrie moet Links boven zijn.
Die knop inhouden.

Bert

moet inderdaad zijn links boven.

gr blokker

je was me net voor bert50

gr blokker

heren,

het is gelukt. bedankt voor jullie snelle reacties !
man, il lach me dood van de ring 2 of de grunch, dit was pas scary....
ik heb nu 1.09 oficiele firmware erop gekregen, ik ga gewoon terug naar gemini 2.7

nog maals, muchas gracias, grazie mille, danke schon, xie xie, muito obrigado, merci,.... echt van harte

toch weer wat geleert, he ?

saludos

david

Wat ook een mooie image is om te proberen, is de PLi Diamond. Wat nog wel eens het probleem is bij het installeren van een nieuwe image, is het beperkte geheugen. Als je er een usbstick in doet en die eerst als extra geheugen configureert, wil dat nog wel een alles schelen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan