dreambox en een canal+ kaartje.

D

dave

hallo luitjes,

Wij hebben nu een normale kabelaansluiting zowel internet als tv.En we willen nu overstappen op canaldigital en adsl, omdat we het kabelaanbod veel te duur vinden( 60 euri per maand) Kan een canal+ kaartje in een dreambox en zo,ja wat voor software werkt hij dan het best.

groetjes,

Melissa

gewoon de laatste hydra(zeus) werkt gewoon
Ik denk dat alle image `s gewoon een c+ kaartje aankunnen

Ja hoor met haast alle alternatieve images kan dat wel.

Het hangt er wel vanaf welke EMU je gebruikt, meestal kun je uit meerdere kiezen. Radegast of Newcamd zijn veel gebruikt voor Canal+ kaarten.

Alleen het eenmalig activeren van deze kaart kan lastig zijn. Beste optie is om dat in iemand zijn SECA doos te laten doen.

ok bedankt we gaan het proberen.
en ik heb nog wel een seca doos staan phillips 6073.wel geflased
heb die dream ook al een jaar.en draai vrolijk in het rond.
gr Dave

het is gelukt hoor.had de kaart in de winkel op een seca doos laten aktiveren.en hij deed het.dus met kaartje naar huis en in de dream bovenste slot.met chip naar beneden en beeld.
er zat een maand gratis C+ bij.

Ha Dave,

Ik denk dat het wat overtrokken is om voor kabel 60 euro te betalen, is standaard 15,20 p/maand in heel nederland.

Maar okee, met een seca kaart wel beter beeld en alles zelf in de hand........

hallo muppet
ja dat is totaal met internet die 60 euri.
en verder vond ik het zonde van me dream die hier amper dienst deed.niet dat ie het niet deed hoor maar is zo dubbel op.en kabel en 2 schotels in de tuin.ga nu via adsl proberen te internetten.
en ff kijken of me dream daar ook op loopt.zal ik wel een andere router moeten halen.gr Dave

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan