dreambox ff beeld

G

greyhound

Heb net een nieuw dreambox gekocht was eerst goed maar sinds gister begint hi raar te doen,na het opstarten ff beeld en dan staat het beeld weer stil
vanalles al geprobeerd opnieuw flashen en noem maar op maar na een paar keer de stekker eruit en in gedaan te hebben heb ik wel beeld maar het geluid is niet goed het is net dat het vertraagd wordt dus zware stemmen en de dream zit geen harde schijf wie weet nog een oplossing of heeft dit ook gehad?
 
85% snr
67 %agc

ligt daar ook niet aan volgens mij want een ander ontvanger is wel goed!!!
er komt ook af en toe een hoog pieptoon uit de ontvanger snap er niks meer van nu wel beeld maar geluid is niks vrouwen hebben baarden in hun keel:)) en naar een poosje valt beeld ook weer weg
 
Iemand heeft dat probleem nog al geconstateerd, , maar nog geen oplossing gehad daarvoor.
Ik ga der nog eens achteraan , mischien kom ik wel iets te weten hierover
 
Dat is een ,voor mij , bekend probleem :(
Ik heb dus exact hetzelfde probleem en heb het (tijdelijk) opgelost door als default ac3 te gebruiken , een restart en nadien de optie weer teruggezet.
Booten gaat zonder problemen maar met bijgeluiden tijdens het starten en het geluid is nu (nog) okee.

Ik heb er wel een HD aanhangen.

Als je even het serienummer wilt posten of mailen kan ik kijken of we misschien in dezelfde range zitten ,dan kan het ook nog een hardwarefout zijn.
 
Ja maar ook dat het beeld stil blijft staan?
heb nog een dream 1 van de eersten en daar heb ik geen problemen mee heb al de orgineel van dream erop gezet en die van jirka en ronald flash eraese gedaan en de box weer uitschakelen en opstarten maar niks help of zou het een hardware matig probleem zijn?
hij gaat terug maar was nieuwschierig dat er meer dit probleem hebben of hebben gekent?
 
Bij mij hangt/hing die zelfs op een fta kanaal dus heeft het niets met de emu's o.i.d te maken.
Ik moet wel zeggen dat het probleem nu niet aanwezig is , of dat ik het niet merk ,ik gebruik hem nl. niet als kijkdoos ,hij staat op zolder om mee te hobby-en en meestal staat hij wel aan maar dan zonder geluid.
Als ik de box opstart vanuit standby heb ik direct en probleemloos beeld.
 
Heb de box nog op een andere plaats geprobeerd maae help ook niks ff beeld en stemmen c.q geluid wat niet goed is
opstarten en andere settings lijsten erin gooien gaat prima dus dat is het probleem niet

we zullen zien
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan