Dreambox hd twin pvr

D

dylantje

Beste...
Ik ben zoekende naar een twin pvr hd dreambox geschikt voor canal digitaal.{ welke kan dit allemaal..]
Maar ben een newbie hier.
Dacht aan rebox een goede pv te hebben.
Maar hoorde van een verkoper de mogelijkheden van dream...... met internet en alle opties
Alleen ben ik dus een newbie hier...
Wie kan me helpen om snel een beetje een pro achtige te worden op dreambox.
Welke treads, links of wat dan ook kunnen me helpen om de juiste image te krijgen enz enz.
En natuurlijk al het andere moois wat dreambox te bieden heeft.

Dus wie heeft er advies.

Welkom op dit forum. Je vraagt nogal wat, althans de vragen vallen wel mee maar op alle vragen antwoorden is nogal wat.

Er is op dit moment maar 1 twin hd ontvanger van dreambox en dat is gelijk het paradepaardje"de dm8000. Vele mogelijkheden o.a. het inbouwen van een dvd speler en natuurlijk een twee satelliet tuners, welke uit te breiden zijn naar zelfs vier (naar eigen keuze: sat, cable of terrestial). Je kunt deze op vele plekken kopen, doe dit echter niet via marktplaats (ivm bedrog, kloon etc.). Een betrouwbaar adres vind je door bovenaan deze bladzijde op de banner linksboven te klikken.

Image is en blijft een persoonlijke keuze. Zeer goede images zijn die van OoZooN. Neem dan wel de experimental, die wordt zeer regelmatig geupdate en bevat altijd de laatste drivers e.d. Er zijn nog wel andere images, zoals PLi. Het grote nadeel van PLi is dat de image die op de laatste Open Embedded versie van Enigma2 draait, dus OE 1.6, door PLi nog steeds in beta fase (testfase) is, terwijl die nwe OE versie al een behoorlijke tijd te verkrijgen is. Daarnaast loopt die PLi beta nogal eens vast of zitten andere dingen er niet in. Maar er zijn natuurlijk ook andere images te verkrijgen. Wat ik je zou aanbevelen is als je eenmaal een dm8000 hebt om dan in ieder geval een USB stick te nemen en die er in te stoppen. Dan OoZooN image in de flash stoppen (dus als eerste image uploaden) daarna via OoZooN de plugin Barry Allen laden waardoor je ontvanger multiboot wordt. Je kunt dan meerdere images er op zetten (usb) en proberen. Zo heb je een van de meest stabiele images in de flash en kun je dus andere uitproberen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan