dreambox in miami.

R

ronald

Beste mensen ik wil een dreambox in mijn huis in miami plaatsen is dit de moeite waard en werkt deze daar want de stroom is 110,en moet ik dan ook wat veranderen in de dreambox,en hebben ze daar ook sites voor de dreambox??

Weet iemand hier iets over??

Groeten Ronald.

voor 110 volt moet je ten alle tijden een omvormer gebruiken die het naar 220 toe brengt

weet eigelijk niet of dat standaart op de dream zit

pc's wel weer maar niet op alle apperatuur

In Amerika wordt naast de DVB standaard ook nog de Hughes standaard gebruikt, volgens mij kan de Dreambox daar niets mee, maar met de DVB wel.

Of er daar ook forums voor de Dreambox zijn is mij niet bekend. De firmware is eigenlijk allemaal op Europa gericht dus of de emu's ook voor in de US aanwezige coderingssystemen geschikt zijn is me ook niet bekend.

Naast de 110 V en je zou de TV op NTSC moeten instellen maar dat zal geen probleem geven is er nog een andere reden die belangrijk kan zijn.

De Dreambox kan zoals het nu is geen HDTV ontvangen en in Amerika zijn ze daar nu juist snel mee aan het overschakelen.

Zoals je kunt zien in dit bericht zijn er al een honderd kanalen te ontvangen.

Dat is ook iets wat je kunt meenemen in je besluit van wel of niet meenemen.

Over je vraag of er sites zijn in Amerika dat zou ik niet weten misschien een praatje maken met iemand met een schotel daar.

Of zouden er alleen maar mensen zijn die alleen kijken naar Directv en niet hobbyen ze moeten er wel zijn maar waar.:biggrin:

inderdaad ik heb zelf al een hd lcd tv gekocht daar dus als ik het goed begrijp kan mijn dreambox niet op deze tv fuctioneren??

ik heb al wel een schotel geplaatst mischien dan toch niet mijn mooie dreamdoos meenemen??

Groeten Ronald.

Je Dreambox kan daar wel funktioneren maar op de gewone SD kanalen hij is niet geschikt voor HDTV.

De nieuwe Dreambox 8000 die eigenlijk al lang uit zou moeten zijn zou dat wel kunnen maar die krijgt weer geen licentie voor HDMI dacht ik anders was hij er vermoedelijk al lang geweest.

Maar kan hij wel draaien op hd tv met mindere kwalitijd mischien??

Groeten Ronald.

Dat is het hem juist de Dreambox ziet ze geen eens als het MPEG-4 is zoals hier zomaar een voorbeeld,

http://www.lyngsat.com/119west.html

Je zou het eens goed uit moeten zoeken MPEG-4/HD als ook DVB-S2 is onmogelijk voor de Dreambox de gewone kanalen zou wel lukken maar als je een HD TV hebt die ze kan weergeven en de juiste ontvanger moet je een prachtig plaatje kunnen krijgen.

Ongeloofelijk dus wat dat betreft loopt de dreambox nog ver achter,eind februarie ga ik er heen ik zal hem toch maar meenemen om eens uit te proberen,en anders moet ik maar op zoek naar een goede hd ontvanger,ik heb wel een staan van disch network maar dat is ook geen hd ontvanger en dat kun je ook zien aan de beeldkwalitijd en deze werkt ook met een kaart ik dacht als ik die nu in mijn dreambox zet dan....ik zal het eens uitproberen.

Groeten Ronald.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan