Dreambox met serienummer 3A: vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

guppje25

Koop geen dreambox met het serienummer beginnend met 3A want dat is denk ik volledige andere hardware versie.
onderuteling werkt op andere versies perfect maar op die versie niet

ineternet werkt ook niet want dan knippert het beeld
niet orginele software draait super onstabiel.
en zo kan ik verder gaan
heb er alleen maar ellende mee
het enigste wat hij wel in 1 keer deed was de usb sick accepteren en verder weigerd hij alles.

wees gewaarschuwd

Ik heb zowel de 3A als de 3B onderhanden gehad en deze werken zoals ze moeten werken!
Geen enkel probleem kunnen ontdekken, netwerk, en al het moois daaromtrent werkt als een trein.
Ik denk dat je zelf een foutje hebt gemaakt met verkeerde software of het nalaten van een flash erase.
Om nu maar meteen te zeggen dat de boxen met serienummer 3A niet werken gaat mij echt te ver.

jep ik vind het een statement die je wel moet onderbouwen
anders vind ik zelfsa dat het niet hier moet staan
het brengt verwarring in de chaos van de dream

maar als je het kan onderbouwen
en ook andere hebt getest dan is het wel verontrustend
en heb je volkomen gelijk om aan de bel te trekken

vooralsnog zou ik zeggen test nog verschillende img's met een andere versie 105/106/107
mocht daar nu ook alles spaak lopen trek dan nog eens aan de bel

jongens laat maar
apparaat is al terug naar de fabriek
deugde totaal niets vaan
anderen kwamen er ook niet uit
toch bedankt

toppie voor de melding
ik ben echt nieuwsgierig wat er mee was of is
of heb je een nieuwe gehad van de leverancier
nx is vervelender dan als het niet werkt

laat het ff weten als je iets weet

Nou ik heb ook iets ondekt met de 3A versie, als ik met dreambox edit de zenderlijst schrijf dan stottert het beeld, neem ik dreamset dan is er geen probleem. Hier is dus wel degelijk andere hardware in gebruikt.

Heb dit ook al eens eerder vermeld.

Ik heb een 3A160117999999X en heb geen problemen met het apparaat. Wel met DreamboxEdit. Als ik de lijst met dat programma uit mijn box inlees, vervolgens datakanalen verwijder, nog wat edit, de boel terugschrijf, de box herstart dan is er schijnbaar helemaal niks gebeurd. Alles staat nog zoals het stond.

Heb je de nieuwe DreamboxEdit al geprobeert?

Dit euvel kwam namelijk veelvuldig voor bij diverse images van na 20-12-2003 vooral de rudream.

Ik denk dat het aan het mannetje ligt.
Hier absoluut geen problemen met de 3A.

Kan iemand dit onrust-topic weghalen?

Weghalen is niet nodig, er staat ook wat info over Dreamedit in.
Het topic zal wel gesloten worden en het subject iets gewijzigd zodat duidelijk zal worden dat er niets met de 3a aan de hand is.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan