Dreambox spectaculair duurder

S

satderk

In de tweede week van september is de Dreambox DM 500s spectaculair in prijs gestegen.De populaire linux-ontvanger was voorheen nog op diverse adressen te koop voor prijzen van rond de 169 euri,maar deze werden soms met vier tientjes tegelijkl verhoogd.Ook namen diverse winkeliers hun voordelig geprijsde exemplaren van de ontvanger uit het assortiment.Een reden voor deze ploselinge prijssprong wordt op de winkelsite's niet gegeven.

Bron Sathopper.nl

Mmm klinkt bekend,ik wilde vorige week een dream 7000s bestellen voor een prijs van 379 euri, dit adres keeg ik van een mede hobby'ist,en plots was ie uitverkocht ,in nog geen 5 minuten.
Raar he ,volgens mij zijn er hier ook winkeliers aanwezig ,die erop zitten wachten als iemand iets zoekt en dan roepen van "een kennis van mij heeft een satshop en die heeft nog een aantal staan voor een zacht prijsje".

Trap er niet in en koop hem gewoon daar waar jij denkt dat ie goedkoop is ,met andere woorden daar waar je denkt dat je het minst hoeft te betalen.

Maar ik baal wel van die gasten,deze lieden moesten een strop om de hals krijgen.

Derk

Ik heb hem 2de hands en hij is in perfecte staat.

Als je hem nog niet gekocht heb en je vind een 2de hands geen probleem dan heb ik misschien nog een paar linkjes voor je.

Suc6,

;)
Nr.10

He,buddy thanks

Mijn voorkeur ging naar een nieuwe.
Het gaat me echt niet om het geld ,maar om het idee.
Snapt gij?

Maar je voelt hem wel aan ,denk ik.

Derk

p.s. ik heb hem al thuis :)

Ja, snap het. Je wordt genaaid waar je bij staat maar klaarkomen ho maar.

Het is idd jammer dat men mee zit te lezen en dan de prijs verhoogt. Het zou beter zijn als ze mee lezen en je 10% duckfiles korting zouden geven.

Maar Suc6 ermee (het werkt verslavend)

;)
Nr.10

Banner hier links boven : ? 389

Banner hier rechts boven : ? 399

Er zijn bedrijven die de 7000 aanbieden maar deze al lang niet meer hebben en je zo een duurdere 7020 willen verkopen.

Ik neem aan dat de banners hier op het board ze nog gewoon hebben.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan