dreamboxmet actuator??

J

jaap4

is er iets bekend of een grote schotel<1.20meter>welke nu aangestuurd word door een actuator<via een pace500 analoog> of deze ook aangestuurd kan worden door een dreambox?
als het zo is zal er iets tussen moeten denk ik want de dream ondersteund zover ik weet een stapmotor ed maar geen actuator zoals we deze vroeger hadden ,bedankt alvast gr jaap4
 
het werkt.

ik heb de db op een ashton motorbesturing met daaraan een actuator. Je moet in de db goto x uitschakelen en elke sat een nummer geven.
 
Ook de V-box zet de stuurfuncties van bijvoorbeeld een diseqc motor in de 36 volt aansturing voor je actuator.

http://www.dfcpics.com/v-box-11_2.jpg


Features:
1. Compatible with all kinds of Actuators and H-H Mounts.
2. 99 easily programmable satellite positions
3. Recall satellite position by 3 control buttons on the positioner
4. Re-synchronize satellite position function
5. Programmable East/West limits
6. Wrong wring and short circuit protection
7. 3 digit led display
8. Output voltage: 36V DC
9. Output Current: 3A Max
10. Main supply Voltage: AC 230V/ 50Hz
11. Power consumption: 90W
 
Correct, Vbox is ook niet zo duur, nog geen 100 euro en heb dat ding persoonlijk op een dream zien werken, perfekt!
Heb er ook eentje besteld, ligt al klaar voor me, maarja... ben momenteel niet reis-geschikt.:(
 
bedankt voor de oplossing ,wat ik me ook afvraag moet je elke keer als je een image verande ook de satposities opnieuw instellen of kan je die vastzetten ?gr jaap4
 
Hallo Jaap4,


Bij deze misschien een kleine aanvulling.
Als je een switch maakt tussen soft kunnen er inderdaad problemen ontstaan als je rotor instellingen opslaat via back-up
functie.

Ben zelf in het bezit van een V box ll icl. AB.(rotor Jaeger smr-99)
Wat ik persoonlijk altijd doe is de satellietpos. opslaan in de V-box
Deze nummers blijven als een vast gegeven ongeacht welke ontvanger eraan hangt.

Op positie zetten en in soft pos. toekennen met nr.
Voor de dream is dit zo gebeurd er ze dan weer in te zetten via rotorinstellingen.
Dit kan op een pag. achter elkaar afgewerkt worden.

Deze sluit ook autom. af als je de ontvanger uitzet.
Richtprijs hier in het dorp is 65?(aleen ter info)

Gr.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan