DreamSet v2.38

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
79
Punten
48
Leeftijd
122
v2.38 d.d. 27-01-2013
Fixed: Stream services
Fixed: Switch on stream service (space bar key)
Fixed: Other minor issues

v2.37 d.d. 31-12-2012
Added: Organize List Page: Quick search, filters as you type services having as part of their names the text you type.
Added: Organize List Page: Support for Audio/Video Stream Services, option 'Insert Video/Audio Stream' added on services popup menu.
Added: Organize List Page: On services popup menu option 'Export as Text' added, export services as they appear in list, hide or rearrange list columns to customize export.
Added: Search Page: Spacebar switch the selected service on box.
Added: Search Page: Pencil button, finds selected item on "Edit Page".

Let op: De archieven wijken af van de originele bestanden doordat wij een (veel uitgebreider en bovendien een) Nederlands helpbestand ?n een (verbeterd, actueler) bestand met satellieten (van KingOfSat) hebben toegevoegd.

Downloads verwijderd ivm nieuwere versie

wat een ellende pakket werkt bij mij voor geen meter
Alle schermen worden op een of andere manier totaal verminkt en is aanwijzen van rubrieken en zenders onmogelijk vermoedlijk ligt dit niet aan het programma want 2.36 deed ook al vreemd iets met win 7???

Geen idee maar wel knap lastig editten is er niet bij weet niet waar ik moet zoeken waarom dit gebeurd

opgelost, waar ik last van had was dat de 5 schermen door elkaar liepen wat ik ook probeerde kreeg niet de 5 windowtjes naast elkaar.

ook herinsteleren hielp niet
Toen heb ik in regedit alles verwijderd wat maar met dreamset te maken had en na deze aktie wordt het pakket weer keurig zoals het hoort geopend en is editten weer leuk.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan