DreamStream voor op de PC, versie 0.4.0-B14

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
80
Punten
48
Leeftijd
122
Update van DreamStream naar versie 0.4.0-B14

Een nieuw streaming programma voor de dreambox van DMM:

• Bekijken/luisteren/afspelen van TV / Radio / Opnamen
  • E?n kanaal op de TV/Dreambox en een ander kanaal op je PC kijken (dreamboxen met 1 tuner alleen mogelijk voor zenders van dezelfde transponder
  • Wallpaper-Mode (alleen Windows)
  • Zender schakelen (zappen)
  • Geluidspoor keuze, video subservices (subkanalen)
  • Electronische Programma Gids (EPG)
  • Teletekst
  • Timer Instellingen
  • Afstandsbediening funktie's
  • Tot 5 verschillende profielen configureren voor meerdere (max 5) dreamboxen
  • Meertalig
  • Versie voor Windows of Linux
Windows:
Download hier of direct hier

Linux:
Download hier of direct hier

Support in het duits hier

Hallo Dreamstream gebruikers,
Nav de update Dreamstream van Eendenteam,-waarvoor dank-,had ik een vraag.
Zijn er meer gebruikers van dreamstream,die problemen hebben met het bekijken van programma?s op de pc.
Sinds kort nl. lopen bij mij enkele zenders konstant vast op de pc.(niet allemaal)
Normaal via tv komen alle zenders wel normaal door.
De nieuwe versie lost dit niet op.
Ik heb op de Duitse Dreamsite gelezen,dat er een zekere bug in het progje zit,die dit veroorzaakt.Geen oplossing wordt echter gegeven.
Enige tijd terug had ik ook problemen op een pc met dreamstream.toen bleek er een codec dubbel te staan...Dit is nu niet het geval,want onze beide komputers hebben zelfde storing.
Direkt inloggen op Dreambox en VLC lukt bij mij niet,wat ik ook probeer.(Wordt wel aan gewerkt.Ik vermoed,dat er iets schort in soft/firm van onze dream 800)
Ik heb vorige week mijn schotel opnieuw gericht.Zou dit van invloed kunnen zijn?
Signaal is gem. 75 %.
En erg benieuwd ben ik,of er meer mensen met dit euvel kampen.Vr.gr.George

Klopt, goed opgemerkt. Het was de 2seconds-stop-bug. Er zat inderdaad een fout in, welke werd veroorzaakt door Teletekst synchronisatie. Wij hebben e.e.a. met DMM getest en inmiddels is dus de oorzaak gelokaliseerd. Wij hebben dus een betere versie, echter deze mogen we niet verspreiden. Met LazyT van DMM was afgesproken dat er afgelopen zaterdag een nieuwe versie van DreamStream uit zou komen; deze hebben we echter nog niet gezien.

Zodra deze versie beschikbaar is, zullen we dit melden.

Eendenteam:Bedankt voor de info.
Dat was ik vergeten te vragen in mijn bericht,of het van de toevoeging van teletekst kon zijn.Dat had ik nl.ook gemerkt.

Gelukkig was de vrouw vandaag fietsen,dus mocht ik in de huiskamer kijken...gr.George

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan