dreamUp V2.14b

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

peppi

andere img loaden

com 2 > connect > nightmare(dreambox) aanzetten
en dan gebeurd er nx
wat doe ik dan fout of vergeet ik

dreamup en img in een map en 0modem kabeltje ook aangesloten
is er dan niemand bij de duck met zo'n monster en het verstand om een ander te helpen
of zijn er te veel natuurfilms in de aanbieding op dit tijdstip
 
zijn ze hier besmet met dezelfde ziekte als bij sat4niks
linki link link link link link link
een antwoordt is te veel gevraagt

mocht er toch nog een behulpzame ducker zijn doe het dan via pm byzonder veel dank alvast

GOOI DICHT EN OP SLOT A.U.B voor er nog meer links bij komen
 
@peppi

ben je zeker dat dit com2 is en niet com1
anderzijds moet je een goede 0 modem kabel hebben


Wat ook een fout is bij de meeste is dat ze nietlang genoeg wachten
.


Dus
spanning van de dreambox af
comkabel aansluiten op pc en dreambox
dreamup 2.1b laden op de pc
dreambox aanzetten
en dan lang genoeg wachten
als je de dreambox heb aangezet moet je een balkje helemaal lopend blauw zien worden. is dit zo?
als dat zo is moet je effe geduld hebben tot dat de knoppen flash en zo beschikbaar worden.
Ooit duurt dit wat langer.
Daarna kun je met de flashknop de image kiezen die je wilt laden
 
@peppi

Het was goed bedoelt van twilight, het is ook veel om eigelijk neer te schrijven in een toppic.
De box is zeer divers, maar met een paar basishandelingen moet je het goed luken om ermee te werken.
Funkaartjes werken niet in de embeded slots
Wat wel werkt is natuurlijk een magic of andere cams en daar alle soorten kaartjes in, maar embeded nada.Daar is de emu voor trouwens
 
Kun je geen netwerkkabel gebruiken dan? Is toch veel gemakkelijker en sneller dan de serieele verbinding?

Grtz Mike

En zoslecht vind ik de tip van Twilight HELEMAAL niet! Zo kom je op zeer goede informatieve pagina?s met allemaal antwoorden op datgene wat jij nog niet begrijpt. Zoals bij Sjerom bijvoorbeeld hier vind een beginner alles wat hij moet weten van het laden van een Image (serieel of via netwerk) tot het authoren van een Dreambox DVD :)D thnx 2 myself :biggrin: )

Doe je voordeel ermee! Enne suc6

Grtz Mike
 
@Dreamod,

Het schijnt dat Peppi heel veel moeite heeft met lezen, Dat vertelde hij mij later per pm.

Vandaar de wat vreemde reaktie van Peppi.

Mischien heeft iemand zin om het hem uit te leggen met grote letters, of mischien via de telefoon.


Gr Fred.
 
@Peppi
ik wil je wel helpen
neem maar contact met me op via PM.
Ik ben mod voor iets he ;)
 
Zoals eerder vermeld in een ander bericht in dit forum heeft Peppi inderdaad niets aan hyperlinks. We hebben zowel aan Peppi als aan Dreammod per PM gereageerd. We hopen dat het gewenste contact en dito informatie-uitwisseling op gang komt.

@Peppi: het komt goed.

@Twilight: je mogelijk krenkende bericht aan Peppi is in deze thread verwijderd. Je wist op dat moment niet wat er met Peppi aan hand is. {Tip: een volgende keer een beetje uitkijken a.u.b.}
 
@ dreammod
yes com 2 flash gelukt

@ all
ben geen bejaarde ofzo
ik stel een vraag en krijg een link denk daar eens overna
en hou dan in je achterhoofd waar een board voor is
anders zouden we een ducklink site krijgen

en waar ik wel of geen moeite mee heb doet hier eigenlijk niet terzake en had ik per PM aan twilight meegedeelt
en ook nu vind ik uw rep ongepast en wederom krenkend "heer twilight"

mocht er toch iemand nog willen reageren dan please per pm
en niet met grote letters zoals twilight suggereerd

slotje aub
 
@peppi laten we het niet op de spits drijven. We zijn aan alle kanten bezig je te helpen. twilight bedoelde het goed en is dus zeker niet krenkend bedoelt.

als het goed is krijg je eerst van de moderator een test-bericht per email en daarna de informatie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan