Drukte op de groentemarkt!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.452
Punten
113
Leeftijd
61
Het is maar goed dat het op de markt van deze link niet zo druk is als op de markt in Maastricht, anders hadden de vrouwen volgens mij niet genoeg plek om te schuilen.

Overigens kun je hier wel zien dat ze ook in het buitenland perfekte plaatsing van hun producten kunnen bepalen, dat er toch zaken passeren kunnen zonder de producten te beschadigen.

Kijk wel uit met oversteken!

http://www.wimp.com/vegetablemarket/

Echt levensgevaarlijk BT, en die groenten zou ik er nooit kopen, stel je voor dat iemand in die trein -op het toilet- heeft zitten pissen en dat net die klep gekeerd wordt. Nja, in ieder geval beter dan die Hema-worst (ik wordt nog misselijk van dat verhaal van Jan als ik er aan denk)

Ja dat is Thailand heb het vaak gezien, ze weten ongeveer hoe laat de trein komt en als hij gaat toeteren de "zonwering" omhoog en de trein kan er door.

Omdat de hygiëne bij ons zo ver is doorgevoerd dat ze vaak elk plakje kaas apart verpakken, worden wij als we naar het buitenland gaan ook gelijk ziek dat noemen ze reizigers diarree.

Dus van een druppeltje van de wc bril worden ze daar niet gelijk ziek.:jakkie:moticons/ziek.gif.7291e2cca76191dd6c026f72414a0f32.gif[/IMG]

Volgens mij is de kans dat deze trein/metro een wc heeft ook wel erg klein.

Niet alle luxe die wij hier gewend zijn (en weer gedwongen af moeten wennen), heeft men in die landen ook he.

Sterker nog, wij slippen ook al aardig af naar de standaard die daar geldt, als het aan onze "trots" NS en diens "concurrenten" ligt.

Hahaha LoL... volgens mij pissen ze daar gewoon naar buiten als er iemand moet. In deze situatie zouden er dan veel meer groenten plezier van hebben dan alleen die paar wat tussen de rails stonden.:biggrin:

Maar ik vond het wel grappig dat er juist dus ook tussen die rails schalen met groenten stonden en juist ver genoeg van de rail en laag genoeg zodat de trein er overheen kon zonder ook maar iets aan te raken of stuk te maken.:)

Nja... zal de ervaring zijn.

Wij raken inderdaad te verwend in het westen. Een verkeerd windje en we zjin al ziek, een keertje in de olijfolie iets gebakken en we hebben al diarree.

Als het echt eens goed mis gaat in deze wereld, dan zijn vermoedelijk de derdewereld landen de winnaars, want die hebben dan ondertussen de grootste weerstand opgebouwd.

Maar dit is nu echt zoiets wat me leuk lijkt om mee te maken in Thailand. Niet perse om het op te eten, maar het is toch super grappig dat zoiets daar nog allemaal kan?

En de NS hier? Nja.. Ach... gelukkig hoeven wij al jaren niet meer met de trein, behalve mijn oudste dochter dan. Maar die boft over het algemeen.

Leuk filmpje!

Heb me trouwens gisteravond best vermaakt, er staan nog meer van dit soort genre op dezelfde site.

Filpmje is idd goed, had hem ooit al eens gezien, maar ik ben toch blij dat we hier allemaal wat "ruimer" zitten. :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan