dsx 7072

frweber

Addicted Member
Lid sinds
2 jan 2003
Berichten
1.468
Waarderingsscore
0
Punten
0
heb een ph dsx 7072 weet iemand of die op een disecq moter draaid of moet ik daar een losse moter voor pakken de een zegt dat het wel gaat de ander weer van niet er zit zibi fx 8 in daar heb ik disecq a b en a1 b1 heeft iemand hier ervaring mee
groetjes frans
 
Bij mijn weten heb je een losse motor nodig als je praat over de originele software de patch versie weet ik niet denk dat je even wat sites daarvoor moet bezoeken als je geen disec 1.2 aan kan geven dan kan je het vergeten
 
Hallo,
Als je maar 1 schotel, met 1 LNB en maar 1 satelliet wenst te ontvangen, maakt het niet zo veel uit welke DiSEqC de apparatuur ondersteund.
Als je 2 satellieten wenst te ontvangen, b.v de Astra en de Hotbird (Eutelsat) dan moet de reciever minimaal de mogelijkheid hebben 1 omschakelaar aan te sturen met DiSEqC.
Een eventuele omschakeling met een Tone-Burst kan dan ook genoeg zijn.
Voor het gebruik van 3 of 4 satellieten heb je echter toch minimaal DiSEqC 1.0 of hoger nodig.
Als de schotel draaibaar is m.b.v een rotor, dan moet je minimaal DiSEqC 1.2 hebben.

Lex
 
De DSX7072 is afhankelijk van de juiste firmware Diseqc1.2 maar je zal toch een losse Vbox2 ertussen moeten hangen om de motor aan te sturen ;)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan