Duck is het zat

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
71
Hallo Duckteam je kan nu natuurlijk het slotje erop doen maar wil toch even dit zeggen dat ik jullie roem om jullie geduld.
Had namelijk al veel eerder een reactie verwacht, gezien de diverse postings.

Uiteraard is het betreurenswaardig dat sommige mensen de beleefdheids norm niet meer in de hand kunnen houden.
Maar ik vind ook dat er over bepaalde dingen best wel gesproken mag worden.
Daar is een forum voor jullie weten dat ik erg met jullie meeleef en denk.
Ik had ook namelijk een sluiting verwacht van dit board, gezien de discussies die gevoerd zijn omtrent de regels op het board.

Ik steun daarom jullie woorden dat 2004 het jaar van de SATELLIET moet worden.

Een kleine noot had ik toch wel verwacht van jullie nl.
de leden prettige kerstdagen toewensen en een goed uiteinde...

Je hebt gelijk, voegen we als nog toe

Ik wacht met spanning op 2004.
Niet omdat ik dan lekker ga carbid schieten... maar vanwege bepaalde uitspraken van mensen die het zich niet kunnen veroorloven leugens te gaan verkondigen.

Sinds eind 2002 zie je op zowat elk board: s*C*2 gehacked. tot heden aan toe...
Die belofte is echter niet gemaakt door de betreffende personen.
Ik denk dat het gewoon tijd wordt dat de mensen wat beter moeten gaan lezen, ook tussen de regels door.

Ow, ik ga natuurlijk geen namen noemen... Leer maar eens lezen! ;)

@Big-G je mag hier rustig voor je mening uit komen denk ik, vind dit nogal wazig wat je nu schrijft.

Terwijl ik toch echt een 9 op school had voor lezen.....

Eendentaem, ik zou een speciaal topic aanmaken voor mensen die graag zeiken, neulen, klagen etc. Dan hoef je als sathobbyist niet dat topic te openen als je niet wil.

@flip

dat is inderdaad een idee maar we gaan dat niet ten uitvoer brengen, omdat de kans op scheldkannonades, ongeoorloofde taal, beledigingen, kwetsende zaken etc. dan toeneemt c.q. heel erg groot is.

Het is op zich heel simpel: dit is een satelliet-hobbyboard waar we over de hobby schrijven, elkaar proberen te helpen en dat alles binnen de gestelde kaders. Dus geen vrijschakelbord, keyfile-board en wat dies meer zij.

Je doet daaraan mee of niet. Als je daar niet aan wenst mee te doen c.q. je er niet aan houdt, dan loop je het risico te worden gebanned. Makkelijk toch...

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan