Duck-team ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
1

123harald456

Gelezen op ander Board........copy en paste enz.

"Het is nota bene ook nog eens zo, dat die "rat" aankondigt iets illegaals te brengen en dat mag hij dan gewoon zeggen op een forum waar ze opeens zeer tegen illegale praktijken zijn geworden."

"allemaal kijken vrijdag om 17.00 uur en hopen dat de boel niet direct dicht gaat want als de eenden iets zien wat illigaal is gaat het er af dus op tijd zijn"

Einde citaat...........

Waarom zou die gast zich dan de moeite nemen om het dan uitgerekend HIER bekend te gaan maken ?

Mijn vermoeden: hij komt met Open Firmware.....daarmee KUN je inderdaad alles open krijgen.....met nadruk op KUN !!!

Ik vind dat als Rad2000 zoals hij zich voordoet illegale activiteiten op zijn board zet hij hier verbannen moet worden.

Het brengt elk Satboard dat zich aan de regels houdt in gevaar en de hobby kan dan op je buik geschreven worden.

Waarom zijn er hier zoveel postings over Rad, op andere boards zie je niets daarvan.

123harald456
duck vriend

Registered: Dec 2003

Wie denken jullie dan dat jullie zijn?

Donder op, en houd op met dat board-vervuiling!!!!!

SLUITEN!

een klein beetje rustig toen respect aan elkaar
hier gaat ok draatje dich
grtz roufa!

Gesloten........zucht

Ik wil er nog dit op zeggen als reactie:
Aankondigen iets illegaals te doen is op zich niet illegaal dus ook niet verboden, dus raar dat een ander board zich daar druk over maakt waar overigens echt illegale dingen te vinden zijn online.

Zo gauw het open gaat kun je verwachten dat als er echt illegale dingen te vinden zijn, het verbod hier ook gewoon komt net als voor andere illegale sites.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan