Duck zo ongeveer op het zelfde niveau als sat4all

L

Lagos

Nu Duck zo ongeveer op het zelfde niveau staat als sat4all en gewoon leuk is om ook eens te kijken wordt het net zoals sat4ever heeft besloten tijd om naar ander forums uit te kijken waar we nog dingen kunnen bespreken die de hobby de hobby maken.
Mijn laatste posting over de aanval van D+ kon zelfs ook al niet meer door de beugel en is toen verwijdert, dus tja waar moeten we hier dan nog verder over praten?

Satdudez daar kan men nog in vrijheid de zaken bespreken maar ik wil toch ook graag met de oude bekenden op een NL forum in het Nederlands kunnen communiceren, maar eens zien waar Tpower straks meekomt.

Spaanse Forums zoals Investigaci?n L?dica en Zackfiles ook daar vind men nog steeds veel info.

Tips over ander forums en/of waar we wel verder kunnen gaan graag naar mijn PM

BVD

Gr. Lagos

Wat een hoop mensen kunnen zeuren als ze niet meer 123 aan hun files kunnen komen.
Kom toch eens uit de luie stoel en doe zelf eens wat is errug moeilijk schijnbaar.

Rolo

Het heeft niet altijd met files te maken je kunt ook praten over hoe je bepaalde dingen werkend kunt krijgen.
Of wat voor module's je kunt gebruiken om bepaalde encrypties te kunnen zien.
Ik denk dat lagos eerder dat bedoelt dan kant en klare files dl.

gogo

Aan files komen is het probleem niet. Het is gewoon niet leuk meer als je zelfs niet meer over leuke dingen kunt schrijven.
Omdat we sat4all al hebben, is duck overbodig geworden en zal zichzelf opheffen als het op deze manier voortgaat, en dat is gewoon jammer.
Ik kijk zelf nauwelijks, we hebben een c+ familiepakket omdat mijn vrouw graag naar Hallmark kijkt, ik vind het het gewoon leuk om te klooien en volgens mij doe ik niks illegaals als ik wat stoei met al die duizenden signalen die ongevraagd mijn tuin en dak bestralen. Jammer dat de duck ineens vind dat dat wel zo is.

Originally posted by Rolo
Wat een hoop mensen kunnen zeuren als ze niet meer 123 aan hun files kunnen komen.
Kom toch eens uit de luie stoel en doe zelf eens wat is errug moeilijk schijnbaar.

Rolo

Rolo,ik ben het vaak met je eens,maar dit keer toch ff niet.Denk inderdaad ook niet dat Lagos een persoon is die zijn eigen files niet kan(of wil) maken.
Beetje gelijk heeft ie natuurlijk wel nu er eigenlijk "niets meer mag".
De meeste info die er nu nog te halen is is toch oppervlakkig.
Het kan ook niet anders,dat weten we allemaal,maar het zij zo.
Vind het zelf ook wel jammer dat er niet dieper op bepaalde zaken ingegaan kan worden omdat er dan toch weer termen als encryptie,files,modules en keys aan te pas komen om een en ander duidelijk te maken om daarna wat te kunnen zien.
Denk dat Lagos het ook zo bedoeld heeft,alleen met iets minder woorden.

Gr,

Nou...Lagos kan perfect zijn eigen files maken en meer dan dat, neem dat van mij maar aan. Ik heb van hem het "vak" geleerd!!! Ik zie met lede ogen aan dat de een na de ander van dit forum zn koffers pakt en dat is jammer omdat het juist die mannen zijn die er ook heel veel van weten, een soort "brain-drain" dus!!!

de groeten van de Rat!!

@patrick Z en de anderen:

het was vrij scherp gesteld om wat Lagos stelde meteen door te trekken naar files, maar dit argument gaat voor de meesten op die Duckfiles de rug toe keren.
Het is jammer dat hij gaat, maar natrappen heeft weinig zin dunkt me.

Ook pm bestaat nog, en de contacten die er lagen kunnen ook nog worden gebruikt ter kennis vergroting.
Het kan alleen niet meer zo publiek als vroeger.

ik vind het dan wel buitengewoon vreemd dat het argument dat hier telkens gebruikt wordt niet op sat4all wordt gesteld.
Er wordt zelfs gezegd dat duckfiles overbodig is want we hebben sat4all al.........tssk

Mijn persoonlijke mening is dat sat4all dan het eerst aan de beurt was om overbodig te zijn als je het zo gaat stellen, want daar mocht al heeel lang niets of alleen dat wat gewenst was (totaal ander regime waar behalve editten en deleten ook nog eens flink geband wordt/werd).

Daarom is de titel van deze thread zeer onterecht.

My 50 cents :)

Rolo

Ben ik het mee eens, verder blijft dan toch Duck nog altijd zijn bestaansrecht houden aangezien er velen zijn die bij sat4all niet welkom zijn of er niet willen zitten gezien hun moderatiebeleid wat nogal aan de strenge kant is.
Ieder het zijne.

Of wat voor module's je kunt gebruiken om bepaalde encrypties te kunnen zien.
Onzin. Dat mag zeker en wel besproken worden, maar in betreffende posting over D+ ging het op een gegeven moment over files, dan funcard met 6in1 files en meer waaruit duidelijk heel eenvoudig opgemaakt kon worden dat men dus van zins was om met een funcard en files illegaal naar D+ wilde gaan kijken.

Had men het nu gehouden bij welke modules voor welke encrypties was er niets aan de hand geweest.
Bewijs hebben? Geen probleem er staan nog andere postings die wel nog zijn blijven staan over icecrypt en magic en nog een aantal van die dingen.
Zolang men maar niet over files en bruikbare funkaarten daarin begint is er geen probleem. Dat is net het illegale stukje en er hoeft niet publiek over files en funkaarten gesproken te worden.

Lagos is niet iemand die files wil hebben, integendeel ik heb hem vaker hier mensen goed zien helpen met vanalles en nogwat.
Vind het ook heel jammer dat hij ook weg wil gaan, maar vind het ook heel erg jammer dat ook Lagos niet verder kijkt dan zijn neus lang is en weinig begrip toont voor het feit dat net het stukje "files" en "funcards" etc. de illegaliteit en daarmee verplaatsting van de posting terecht maakt.
Het is voor iedereen wennen, heb daar ook begrip voor, alleen zie ik persoonlijk geen noodzaak dat in zo'n thread ook files en funcards gebruikt moeten worden, dat is verder niet ter zake doent als je het ECHT over de -hobby- hebt, want daar komen files en funcards pas echt op de allerlaatste plaats en niet midden in het main gebeuren.

Degenen die dat niet inziet is geen echte hobbyist en dan noem ik even geen namen, dat is een algemene opmerking.

Maar ook Lagos wens ik veel plezier met de hobby op andere boards en hoop hij toch nog regelmatig blijft binnenhuppelen alhier.

Inderdaad gaat het mij niet om files maar om de dingen bespreekbaar te houden, helemaal op dit moment nu D+ de Dynamite firmware en de Matrix aanvalt wat volgens mij toch een onderwerp is wat de hobby leuk maakt.

Ik hang hier al zo?n 3 jaar rond en ga ook helemaal niet weg maar wel opzoek naar andere forums die zich hier wel aanwagen.

Niemand kan je dwingen dingen te doen waar hij niet achter staat en ik neem de mannen achter Duck dus ook niks kwalijk maar ik heb heimwee aan de tijd dat er elke week een ander server gezocht moest worden.

Gr. Lagos

Originally posted by Lagos
Niemand kan je dwingen dingen te doen waar hij niet achter staat en ik neem de mannen achter Duck dus ook niks kwalijk maar ik heb heimwee aan de tijd dat er elke week een ander server gezocht moest worden.

Gr. Lagos

Haha,ja das wel waar.Was inderdaad een leuke tijd waar ik ook wel heimwee naar heb.

Het lijkt erop of hier iedereen de mening van een ander zit te beoordelen, en hoeveel gelijk hij nou wel of niet heeft (in het algemeen gesproken dan). Eigenlijk bevalt me dat niet zo erg. Als iemand zijn mening ventileert over het een en ander zou ik zeggen: take it as it is! Ik krijg ook wel soortgelijke gevoelens als lagos, maar heb weinig behoefte daar verder over door te melken. En wie files of keys nodig heeft zal ze moeten vinden.
Groet.

Originally posted by patrick z
Haha,ja das wel waar.Was inderdaad een leuke tijd waar ik ook wel heimwee naar heb.

Helemaal mee eens, zit ook al duimen te draaien hiero.

Maar kan ik kan Kwik, Kwek,en Kwak geen ongelijk geven dat ze andere regels hebben ingevoerd...

En ik zal me hier op dit bord dan ook netjes gedragen.

Er zijn vast wel wat alternatieven te vinden...hehehe

http://www.network54.com/Hide/Forum/thread?forumid=179103&messageid=1065030597&lp=1065050025

Gr Fred.

HAHAHAHA Fred,

Die link isse echt goed joh.
Heb hem direct ff bij mij op het bureaublad gezet.

Iedereen toch ff kijken hoor. ZEEEER VEEL NIEUWS

Originally posted by patrick z

Maar LAGOS,haal je hart hier maar ff weer op.
Klik op de bovnstaande link van Twilight(Fred)

Ik kan me voorstellen dat Duck het verhuizen onderhand moe is.:)
Weet zelf nog vanuit de Satfun tijd dat we het na 8 keer wel een beetje zat begonnen te worden.
Dus waar de een heimwee naar heeft, kan voor de ander bijzonder vervelend zijn.
En als die ander nu net diegene is die steeds het werk moet doen... tja...

Overigens ben zelf ook wel nieuwsgierig over die aanval van D+ op Dynamite en de Matrix. En dat soort discussies kunnen nog altijd hoor, geen probleem.
Maar het schijnt nogal erg moeilijk te zijn voor sommigen dit soort discussies te voeren zonder er regelmatig "files", "funfiles" en "funcards" of "fun 6in1" in te noemen en welke je gebruiken moet.
Als men dat nu eens achterwege laat en het eens bij informatief houd zonder het over funfiles etc. te hebben dan is het geen probleem.

AU Matrix werkt weer zonder enige verranderingen Pioneer niet meer, hieruit blijkt dat deze firms verschillend werken.
Ik denk dat D+ problemen had met sommige abo?s en de zaak iets terug heeft gezet.

Gr. Lagos

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan