duckboard bloed dood!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat komt omdat er nu in verschillende forum onderdelen word gepost

Het loop gewoon op een einde !!!!

Providers gaan over naar de "2" codering deze worden gewoon niet gekraakt. Verder gaan coderingen die open waren weer dicht
Conax, free xtv

Ik heb het gevoel dat er over poosje niet veel meer overblijft

humaxxx

Originally posted by humaxxx
Het loop gewoon op een einde !!!!

Providers gaan over naar de "2" codering deze worden gewoon niet gekraakt. Verder gaan coderingen die open waren weer dicht
Conax, free xtv

Ik heb het gevoel dat er over poosje niet veel meer overblijft

humaxxx

Dit is wat je noemd de gratis kijker die er niks voor wil doen
lijkt me duidelijk.
Sluiten dit topic graag.

gr,

Thewizzard

Jij hebt zeker overal een abbo voor ga toch weg!!!!

Als ik een ik meld dat SECA2 gekraakt is dan heb ik een no time 10000 hits. Iedereen wilt toch naar taq en palco enz. kijken.
Er de is toch bijna niemand die via een kennis of hoe dan ook een abbo regeld.

Laat me niet lachen 99% van de bezoekers van de diverse sites zitten te wachten tot er iets gekraakt wordt. En dan kom jij me vertellen dat een typisch gratis kijker ben. En denk je nou werkelijk dat al die providers een corderingssysteem kiezen wat binnen een jaar gekraakt DIE ZIJN OOK NIET VAN GISTEREN!!!!en geef ze is ongelijk !!! het is hun brood

Ik heb hier een hoop geleerd over een hoop andere (leuke) dingen dan alleen gratis kijken maar het is toch altijd het leukste als er een coderingssyteem gekraakt wordt en dat je beeld op de beeldbuis krijgt.

Let op mij woorden dat alle "2"corderingen wel een poosje dicht blijven of wel niet voor altijd zie SKY ................. dat is al weer lang geleden dat ik dat gezien heb.

Zo bedoelt Wizzard het niet.

Zeker zijn er meer mensen die het zwarte beeld niet leuk vinden. Maar wat hij bedoelt is dat er ook een grote groep is die er wat voor doen wil en niet alleen maar zit af te wachten totdat er iets verschijnt (zoals waarschijnlijk de starter van deze thread).

Er zijn namelijk wel al mogelijkheden om testen te doen, om dingen te loggen, te lezen etc. Dat is wat Wizzard bedoelt.

Helaas zijn er teveel mensen die met hun armen over elkaar blijven wachten totdat weer iemand wat gekraakt heeft en een file post.

Providers kiezen overigens een systeem waarvan ze -denken- dat het binnen een jaar niet gekraakt is, soms lukt dat, soms niet.
Maar wat providers betreft heb je gelijk, het is hun goed recht hun brood te beschermen.

Originally posted by humaxxx
Jij hebt zeker overal een abbo voor ga toch weg!!!!

Ja ik heb hier en daar een kaart voor ik zit nog te wachten op een premiere kaart maar die komt ook wel weer .

En het is zo Als blacktiger verteld er zijn er een hoop die met de armen over elkaar zitten voor mij is s2 nog een raadsel maar ik zit niet stil zoals velen die constant om files vragen ik doe dat nooit .
Het gaat mij om de techniek er achter dat boeid me en niet anders.

gr,

Thewizzard

Ik weet dat sommige het hier niet hoog hebben met sat4all maar laten degene die deze threads starten eerst maar eens de bevindingen lezen van de twee moderators die daar staan , dan piepen ze misschien wel anders want er komt heel wat voor kijken om dit te doen, laat staan snappen, of het al doorgelezen te krijgen.

Wat ik eigenlijk wel eens zou willen weten welk programma ze daarvoor gebruiken want ik heb er al diverse geprobeerd maar zover als deze twee mannen komen kom ik met bijvoorbeeld, ik weet niet of ik het zeggen mag, maar laten we zeggen stringfinder, Italiaans, niet!

Dus mocht iemand weten welk programma dat is graag even een linkje via pm, en welk ik moet gebruiken, want ik zou oh zo graag eens wat meer proberen en "helpen" ....

Heb eens ff een search gedaan onder marcel kim , volgens mij is hij slager hij praat alleen maar over een eend die dood bloed???

Weer zo'n waardeloze thread!

Duck verwijder deze toch eens bij voorbaat!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan